• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Ska jag testa digitalt eller vanligt?? Har båda hemma men samtidigt är det ju inte bim imorgon så vet inte om jag vågar slösa! Vad tycker ni?:)

• Acire94

Jag hade nog fel :/ Det var negativt..antingen så är jag skenis (för jag känner fortfarande alla symptom) eller så är jag lågorna och måste vänta till efter bim..vi får väl se :/

• dahlia92

Åh nej :/ var det inte ens ett spökstreck? Men vänta till någon dag efter bim så kan det ju komma ett plus. Finns ju dom som fått negativt flera veckor in i graviditeten så ge inte upp än :)

• Acire94

Jag vet inte.. tror inte det :/ men har köpt hem lite mer test så att jag kan testa varje morgon ett tag, jag är så säker på att jag är gravid så om jag inte är det nu så kommer jag nog bli väldigt besviken :/

• dahlia92

Ja men det är klart :/ det kommer snart ska du se :) själv tycker jag att mina bröst känns lite spända idag. Mådde även lite illa på jobbet men det försvann. Säkert för att jag ska ha mens snart men blev glad av lite tecken iaf haha..

• Acire94

Måste bara klaga lite... Har så fruktansvärt ont i brösten.. måste gå långsamt så inte brösten guppar och kan inte röra dem alls nästan :( bläääääääää, om jag inte är gravid nu så får jag nog kolla upp det :o

• dahlia92

Är det lika illa idag med brösten eller? När ska du testa nästa gång?

Jag har ju bim på tisdag tror jag, men ska ta ett test på lördag morgon tänkte jag, så att jag vet hur det ligger till innan jag åker .. Har fortfarande inga symtom dock. Mådde illa igår men vet inte om det berodde på att jag kanske var hungrig. Tycker att det är konstigt att jag hade så mycket symtom förra månaden och knappt några denna, kroppen spelar sina spratt med mig :P

• Acire94

Det var lite bättre igår på dagen men sen på kvällen tog det fort igen och nu gör det svinont igen..

Tänkte testa på Söndag för då borde det synas om det är något:) Vill inte bli besviken i onödan för att hcg inte är högt nog bara :)

Ibland säger de ju att inga symptom inte behöver vara en dålig sak! En del får ju inte några symptom förren efter bim:) Hoppas du slipper mensen på resan! Skriv när du har testat :D

• dahlia92

Borde ju vara en graviditet då ellerhur? Varför skulle du ha så ont i brösten annars lixom? :) Ne precis förstår dig. Men läste precis i en annan tråd jag följer, hon plussade idag på bim 14. Alla dagar innan det visade det negativt men nu plussade hon. Så ge inte upp bara. :)

Ne precis, hoppas verkligen att det är så. Trodde jag skulle vara en person med massa symtom men kanske blir helt tvärtom istället. :) Japp det ska jag göra. Nu håller vi tummarna för oss :)

Svar på tråden ömma bröst!