• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Tror jag väntar en vecka till så får vi se :)

Förövrigt så är jag och väntar på intervju för praktik!! Nervig!

• dahlia92

Ja ok du klarar hålla dig denna gång? ;) Nej vad kul :) vart blir det någonstans?

• Acire94

Haha jag ska försöka ;)

Det är på förskola! Funderar på att utbilda mig till det så tänkte se hur det är:)

Jobbar du idag eller? Var på Elins nyss och gick förbi dinsko (vet inte om det är där du jobbar dock :p) kikade in i alla fall när jag gick förbi, haha:)

• dahlia92

Ja men det är säkert roligt det tror jag :) vet flera som trivs jättebra på förskolor ^^ Japp jobbar idag fast inte Din Sko utan den andra :) vågar inte skriva namnet ifall nån googlar sig till o hamnar här haha ^^

• dahlia92

Alltså, börjar bli orolig om jag ens hade äl denna månaden? Kan inte minnas att jag hade äl-flytningen :s börjar bli paranoid känner jag haha.. men fattar isåfall inte varför jag haft mensvärk hela månaden? Det är först nu den försvunnit när det är nu den borde börja om jag nu ska ha mens på onsdag. Fattar verkligen ingenting alltså. Får se om jag orkar hålla mig tills på onsdag annars kanske jag testar imorn, även om det ser mörkt ut denna gången med. :p Har du några symtom eller?? :)

• Acire94

Gud vad svårt!! Jag har dock aldrig äl-flytningar om det är till någon tröst! Men mensvärk måste väl ändå vara ett bra tecken? ? Prova testa imorrn, jag tror jag ska testa på onsdag för ikväll ska min mamma sova här :p

Jag har ont i brösten som vanligt (jätteont) men sen vet jag inte.. kan vara lite luktkänslig elle så är det bara dags att byta sanden helt i kattlådan (jag tycker det luktar hemskt men sambon känner inget) plus att jag kan bli lite illamående när jag inte har ätit men det går över när jag börjara äta..så vet int e :/

• Acire94

Blev nyfiken såå... tog ett test (skulle inte göra det men hade inte varit på toan än så tänkte typ varför inte)... vad tror ni? är ju på typ äl+10 så det är ju inte konstigt om det är svagt.. men frågan är om det är spökstreck eller om jag helt enkelt ibillar mig? aja.. skickar med det i alla fall..

• dahlia92

Vet inte hur man tyder det tester, ska det vara ett blått plus i den stora rutan eller hur funkar det? Och vad betyder det högra strecket? Har solat ute så fick gå in för o kolla så ser dubbelt just nu haha, men jag tycker att det ser ut som ett plus i den vänstra rutan? Iaf när jag håller mobilen på holl. Hoppas nu då :D

Svar på tråden ömma bröst!