• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • dahlia92

Ja jag med :) enligt appen är det om en vecka så ska bli kul o se om det verkligen stämmer eller om min kropp kör sitt egna race ^^

• Acire94

Appen stämmer aldrig för mig men jag har ju i och för sig vääääldigt oregelbunden mens! :)

• dahlia92

Ja precis.. min är oftast regelbunden faktiskt.. Nu får vi hoppas att det tar sig, igen för din del och att den lille får stanna :)

• Johannah01

Jag berättade för min chef precis. Jag trodde vi skulle ha ett möte idag 13.30 men jag hade visst kollat fel på datum, så lämnade ändå lite papper till henne å vi pratade lite, sen sa jag " jooo duuu... Jag skulle säga en sak..." Varav hon avbröt mig å sa" jo jag tror jag redan vet, du är gravid va?:D" jag frågade hur hon visste och tydligen så hade dom andra cheferna ( vilket den ena är en gammal god arbetskamrat till mig) misstänkt det på mig för flera veckor sedan. Haha men så skönt att dom redan misstänkte, så mycket lättare de kändes haha :D hon berättade att hon suttit och granskat mig på senaste personalmötet haha!

• dahlia92

Haha nej vad kul, hur kunde dom misstänka det redan? :)

Usch kommer vara så nervös när jag ska berätta, vet inte hur jag ska säga det. Hoppas verkligen inte att dom blir arga/besvikna på mig haha.

Vilken vecka är du i nu? Syns det något på magen än? :)

• Johannah01

Jag var jätte nervös!! Haha. skönt att det är sagt. Är i vecka 13, 12+1 :) tror jag var i vecka 7-8 när jag var på de mötet där dom sett det på mig;) Jag går upp i vikt, handlar nog om att jag blivit tröttare och tränar inte på samma sätt längre. Men tänker att detta året får jag vara tjock och nästa år blir det hårdträning ;)

• dahlia92

Jösses vad tiden går snabbt, har du gått så långt redan ;) Du kommer hinna föda innan jag blir gravid haha.. Ja men då är det klart att dom kanske märkte lite mer. Jag är för lat för att träna och är redan trött ofta så det blir nog svårt att märka något på mig direkt :)

• Johannah01

Tills magen sväller ;) de gör den ju med en gång för dom flesta :D nej då jag tror att ni fixar detta snart:)

Svar på tråden ömma bröst!