• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Ah det ska vara ett plus i vänstra rutan! Syns bättre i verkligheten men man blir ju ändå fundersam, haha! Vet den känslan, man kan ju typ inte kolla normalt i 10 min efter, haha :)

Jaaa, hoppas!!

• dahlia92

Haha ne precis. Nej men ärligt ser lite bättre nu och kollar med plattan, det ser faktiskt ut som ett plus :D gud vad roligt isåfall. När ska du testa igen nästa gång? Tror att jag testar imorn, klarar inte hålla mig tills på onsdag. Är säkert inget men hoppas :)

• Acire94

Tror inte jag kan testa imorgon för mamma ska sova här inatt, men i övermorgon ska jag ta ett! Hoppas :D

Jag känner mig inte alls gravid så vet inte om jag ska tro på det eller inte, men du är säääkert gravid också :D

• Johannah01
    Acire94 skrev 2014-05-26 15:19:04 följande:

Tror inte jag kan testa imorgon för mamma ska sova här inatt, men i övermorgon ska jag ta ett! Hoppas :D

Jag känner mig inte alls gravid så vet inte om jag ska tro på det eller inte, men du är säääkert gravid också :D

Men herregud det är ju positivt!!!!!!!vad kul!!!!!!!!:D
  • dahlia92

Jaa jag säger ju att det är ett plus ;) gud vad roligt. Säger grattis först när du gjort ett digitalt så du inte blir besviken om det inte är ett plus :) om inte jag plussar nu så lämnar jag nog er :( kommer bli så besviken haha.. :(

• Acire94

Tror lyckan var kort :/ typ två timmar efter fick jag rosa på pappret och nu börjar mensvärken :/

• dahlia92

Vaa, nej är du säker att det inte är nidblödning? Den kan ju komma fram till dag 12. För det ser verkligen ut som ett streck där...

• Acire94

Alltså jag vet inte, svårt att säga men jag har ju fått mensvärk, mycket i ryggen!

Svar på tråden ömma bröst!