• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Jag är världens testaren och ändå så glömde jag ta imorse....gaaah.. aja, här är bilden ifrån igår, det syns sjukt lite men det är ju något i alla fall, haha!

• Acire94

vet inte om ni ser något, men ah :) Kan ju också vara så att OM jag hade missfall så är det ju fortfarande lite hcg kvar i blodet antagligen :) Men nu när jag ser på den i förstorat så syns det inte lika bra, haha ;)
  • dahlia92

Jo tycker att jag ser ett litet streck faktiskt. Jag är inte så duktig på sånt här så vågar inte säga grattis om du nu inte är gravid. Men vore kul om du var det. :) Men du får testa imorn bitti igen :) Du har inte gjort något äl-test än eller?

• Acire94

Här är ägglossningstestet, så om det inte var positivt på testet igår så är jag ju rätt nära ägglossning ser det ut som :)
  • dahlia92

Ja faktiskt. Vad skumt att du får streck på båda test? haha. Hoppas på det bästa iaf :)

• Johannah01

Men det kan ju vara som du säger också.. För jag har hört att man inte kan få positivt ägglossningstest om man är gravid.. :/

• dahlia92

Jaså det har jag tyvärr ingen koll på :/ vet inte hur det funkar.. men testa imorn bitti annars är det ju bara att vänta på äl :)

Svar på tråden ömma bröst!