• Johannah01

ömma bröst!

Hej! Hoppar gärna in här! Jag slutade med Yasmin i början på Mars, ca 6 dagar efter fick jag en liten mens.. Nån vecka efter det hade jag ont i livmodern/ äggstockarna i nån vecka.. Har haft mys med killen flera gånger, och nu i flera dagar har jag haft ont i bröstvårtorna. Inatt var det olidligt vakande ju så fort jag vände mig! Hoppas att man är gravid och att det inte är P pillerna sol går ur kroppen ;)

• Johannah01

Jag tänkte att om jag testar 8e. April borde testet bli positivt om det är något. Har räknat att då borde vara min BIM.. Men kommer säkert testa tidigare då det kliar i fingrarna :D kommer också bli grymt besviken om det bara är efter P pillerna. Känner ju massa symtom;)

• Johannah01

Nä precis! Vi var så exalterade när vi väl bestämt oss så vi orkar inte vänta på att börja :D dock fyller min syster år 17e dec, min morbror 21 dec och jag 26dec så jag känner egentligen att det vore dumt med ett december barn ;) DYR månad! men blir ju såklart hur glad som helst ändå :D

• Johannah01

Nej aldrig! Jag är så van med det och vi har alltid haft ett stort kalas på min födelsedag. Lite surt bara när gamla pojkvänner har gett mig julklapp och födelsedagspresent ihop! Så tråkigt!!!! Haha. Min familj har alltid varit bra på att fira mig på min dag så det har mest varit att man längtar extra mycket till jul! När jag var liten var jag lite avundsjuk på kompisarna som fyllde på sommaren då dom fick presenter en gång i halvåret. Haha Själv fick man önska sig saker en gång om året, men nu när man är vuxen struntar man ju i sånt ;)

• Johannah01

Det kanske är gravid tecken??:D min kille har haft kalla fötter i flera år men nu äntligen har det bara vänt. Vi har precis renoverat klart så nu hade han väl inget mer att skylla på.. Han snackade om att han trodde livet var över när man skaffat barn och att man måste göra allt för barnet. Klart man ska, men jag har gjort klart för han att jag kommer fortsätta med mina intressen lite begränsat men att han absolut ska fortsätta med sina. Nu fyllde han 30. Jag är 25 i år.. Och jag tyckte lixom att han börjar bli gammal, så jag sa till han att nu kör vi om 3 månader när P pillerna är slut.. Han blev lite sur och nervös.. Men på kvällen kär han kom hem hade han ändrat sig, nu är han jätte peppad och jag slutade redan efter en månad :D men jag tror det är viktigt att ge dom tid och inte pressa dom för mycket.. Men ni har ju redan bestämt en gång så det är ju svårt för dig att vänta kanske... Man blir ju så exalterad!!

• Johannah01

Jag tror det är viktigt att börja spara och leva snålt nu innan så man slipper leva snålt när barnet kommit. Ja tänker att det är mycket som ska handlas.. Men jag tänker köpa mycket begagnat:) min kille pratar också namn haha! Min kille vill Egon om de blir en kille.. Men ja måste verkligen tänka på de namnet mycket om man ska gilla det haha:) jag vill Vilja om de blir en tjej.. ( om man nu ens är gravid) haha!

• Johannah01

Jag har fortfarande ont i brösten idag men känner inget annat. Funderar också om man har inbillat sig men då tar vi nya tag nästa månad ;) känns som det blir lättare när man haft sin riktiga mens efter P pillerna, för då vet man ju att allt kommit igång iallafall :)

• Johannah01

Skaffa en mountainbike tillsammans vetja! Det har jag och min sambo! Cyklar i skogen tillsammans på utflykter , och den är toppen om man ska nånstans då det går så fort! Super bra motion:D åh jag längtar tills man kan ta grav test så man vet nångång! ;)

• Johannah01

Jag är också jätte lipig och kräver uppmärksamhet haha. Hoppas ja är gravid annars måste de va andra hormoner som håller på ;)

Jag äter kosttillskott KVINNA från Apoteket, innehåller allt man behöver järn folsyra m.m ja e så dålig på att äta grönsaker å sånt så tänker att de kan vara bra att veta att man får i sig öka vitaminer och mineraler :)

Svar på tråden ömma bröst!