• Johannah01

ömma bröst!

Hm nej inte vad jag vet.. Är det ett typiskt gravidtecken?:) jag har läst om dom som inte har så mycket symtom i början så jag hoppas ändå :D

• Johannah01

Jag är också jätte trött hela tiden! Det så jätte jobbigt för jag har svårt för att koncentrera mig på jobbet.. Äter ju bra och mina kosttillskott så tycker inte att ja borde vara såhär trött.. Är väl inne i nån period om de inte e gravid.. Mår ni illa något?

• Johannah01

Bad är det för app ni använder? Jag har womanlog. Men hur räknar man ut vilken vecka man är i? Vad räknar man ifrån?

• Johannah01

Jag jobbar som personlig assistent, har varit fast anställd sen februari 2012 :) vet inte alls vad man kan få.. Men hoppas inte på under 10.000 då jag haren dyyyyyr häst också ;)

• Johannah01

Jag tänkte testa mig i helgen om jag kan hålla mig .. väntar på testerna jag beställt! Skriv om ni testar imorgon :D

• Johannah01

Jag testade mig också nu .. ingen morgonurin, alltså de va negativt men ja tyckte typ att jag såg en liten skugga, jag såg typ i syne.. Alltså kan man se vart teststeckan ska vara nånstans som en skugga? Nu blev ja ju jätte hoppfull måste testa mig imorgon bitti! Haha

Svar på tråden ömma bröst!