• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-04 08:48:23 följande:

Ja lite;) vi har ev en helg tillsammans men är hos släktingar som bor o i en trea, så vet inte hur vi ska lyckas få till det där haha! Japp andra! Önskar att de vore lika lätt som första!!
    haha det blir en riktigt stor utmaning :P hur lång tid försökte ni innan ni fick till det med första?
  • corran
    Mrs LW skrev 2014-06-04 20:35:49 följande:
    Nu verkar det som att jag snart kommer sluta blöda.. Skönt.. Vill börja om nu!

Usch förstår din oro :( gör ett test nu och se om du fått någon stegring!? Jag hade bruna och rosa flytningar tidig grav när jag vänta sonen. Höll på typ 1.5 vecka.. Är ändå ganska vanligt att man får små blödningar då bodkärl lättbrister när man är gracid. Så länge du inte störtblöder så är imte hoppet ute! men som sagt förståe orom :(
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-04 21:27:45 följande:
    Usch förstår din oro :( gör ett test nu och se om du fått någon stegring!? Jag hade bruna och rosa flytningar tidig grav när jag vänta sonen. Höll på typ 1.5 vecka.. Är ändå ganska vanligt att man får små blödningar då bodkärl lättbrister när man är gracid. Så länge du inte störtblöder så är imte hoppet ute! men som sagt förståe orom :(

Har bara det digitala hemma så tänkte spara det tills imorgon. Hoppas att det bara var något tillfälligt, har inte varit något mer nu efter iaf! Men har fått superont i svanken nu också... får se om det blir något mer men hoppas innerligt att det är över nu försöker intala mig själv att det inte är så farligt när det var brunt.
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-04 20:55:03 följande:
    haha det blir en riktigt stor utmaning :P hur lång tid försökte ni innan ni fick till det med första?

Haha visst är det;) Vi försökte inte alls, ja hade slarvat m P-pillerna och vi hade sex 1 gång! Snacka om att pricka rätt;)
  • Madelen b
    Kawinna skrev 2014-06-04 22:02:05 följande:
    Har bara det digitala hemma så tänkte spara det tills imorgon. Hoppas att det bara var något tillfälligt, har inte varit något mer nu efter iaf! Men har fått superont i svanken nu också... får se om det blir något mer men hoppas innerligt att det är över nu försöker intala mig själv att det inte är så farligt när det var brunt.

M min första son blödde jag i nästan 3 v och han är nu 3 år! Håller tummarna att de är något helt ofarligt!
  • Mrs LW
    corran skrev 2014-06-04 21:27:45 följande:

Citerade fel va?
  • Kawinna
    Madelen b skrev 2014-06-04 22:06:50 följande:
    M min första son blödde jag i nästan 3 v och han är nu 3 år! Håller tummarna att de är något helt ofarligt!

Tack känns bättre nu när jag hör era berättelser och när jag läst runt lite

Fick iaf gravid 1-2 veckor imorse! enligt mens så är jag i v. 5 så testet borde visa 2-3 veckor men eftersom jag inte har någon aning om när jag hade äl så är det säkert ingen fara
  • längtan 89

Hänger på :) jag o min sambo ska försöka igen efter några månaders uppehåll. Har försökt 4-5 ggr förut. Första barnet. Jag är 25 o han 24. BIM 13 juli ????

• Kawinna
    längtan 89 skrev 2014-06-05 06:42:12 följande:
    Hänger på :) jag o min sambo ska försöka igen efter några månaders uppehåll. Har försökt 4-5 ggr förut. Första barnet. Jag är 25 o han 24. BIM 13 juli ????

Hej och välkommen! du menar väl bim 13 juni va? Eller har du ovanligt lång cykel?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)