• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • lilljohansson

hmm ser nu att det blev frågetecken i mitt förra inlägg... jaja.. bim+2 idag ingen mens o inget plus (kunde inte hålla mig till imorrn så testade nu på dan..) 

• Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-06-10 13:45:56 följande:
    hmm ser nu att det blev frågetecken i mitt förra inlägg... jaja.. bim+2 idag ingen mens o inget plus (kunde inte hålla mig till imorrn så testade nu på dan..) 

Konstigt.. hoppas du får det ena eller andra snart så du slipper fundera
  • lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-06-10 21:35:54 följande:

Konstigt.. hoppas du får det ena eller andra snart så du slipper fundera smile1.gif
    ja man börjar ju bli väldigt fundersam faktiskt.. framför allt eftersom jag mår illa, har grymt ömma bröst och mensvärk :S
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-06-10 22:06:19 följande:
    ja man börjar ju bli väldigt fundersam faktiskt.. framför allt eftersom jag mår illa, har grymt ömma bröst och mensvärk :S

Du kanske är låghormonare
  • lilljohansson

negativt test med morgonurin bim+3 och strax efter det en liten blödning.. så det blir till att ta nya tag.. 

• Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-06-11 07:20:53 följande:
    negativt test med morgonurin bim+3 och strax efter det en liten blödning.. så det blir till att ta nya tag.. 

Trist. Bara att kämpa vidare!
  • Mrs LW
    corran skrev 2014-06-05 19:17:54 följande:
    haha oj, ja det gjode jag visst ;) Men skönt att du slutat blöda, hoppas på bättre nu nästa försök. Blir ett 4e försök här nu, neg test idag.. blä! När är din nästa bim? :) 

Nej jag fortsatte visst blöda... Dag 19 idag så jag ska kontakta gyn nu.. Är helt ärligt livrädd... Min mens har varit så oregelbunden sen vi började försöka så jag har ingen aning.. Brukade ha cyklar på 31 dagar (+/- 2 dagar) men nu har det varierat på 31-64 dagar... Nu har jag dessutom haft 2 extremt långa blödningar de senaste cyklerna.. Förra månaden så blödde jag i 36 dagar..  

Håller tummarna för er!

• corran
    Mrs LW skrev 2014-06-11 15:24:13 följande:

Nej jag fortsatte visst blöda... smile4.gif Dag 19 idag så jag ska kontakta gyn nu.. Är helt ärligt livrädd... Min mens har varit så oregelbunden sen vi började försöka så jag har ingen aning.. Brukade ha cyklar på 31 dagar (+/- 2 dagar) men nu har det varierat på 31-64 dagar... Nu har jag dessutom haft 2 extremt långa blödningar de senaste cyklerna.. Förra månaden så blödde jag i 36 dagar.. smile4.gif  

Håller tummarna för er!

Oj, det låter inte alls bra :( Ja kontakta gyn så du får svar på vad det beror på! Förstår att du är orolig det skulle jag också vara. Har du testat pergotime? 
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-06-11 07:20:53 följande:
    Typiskt :( Men det är bara att kämpa vidare, inte så mycket annat man kan göra tyvärr :/ 

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)