• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Milleman

Efter vad som verkade vara ett missfall är det nya tag som gäller nu.

När tycker ni jag ska börja med äl-test? Om nästa cykel blir 50 dagar blir det väldigt många test :P

Fast jag har sagt att jag inte orkar testa på semestern då vi ska vara bortresta. Dessutom mer tid till regelbundet sex när vi är lediga.

Åh vill så gärna att det tar sig nu i sommar.

• Milleman
    Kawinna skrev 2014-06-05 06:26:47 följande:

Tack känns bättre nu när jag hör era berättelser och när jag läst runt lite smile1.gif

Fick iaf gravid 1-2 veckor imorse! enligt mens så är jag i v. 5 så testet borde visa 2-3 veckor men eftersom jag inte har någon aning om när jag hade äl så är det säkert ingen fara smile1.gif
    Låter ju bra :) vad roligt för er :D
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-05 06:26:47 följande:
    Tack känns bättre nu när jag hör era berättelser och när jag läst runt lite Fick iaf gravid 1-2 veckor imorse! enligt mens så är jag i v. 5 så testet borde visa 2-3 veckor men eftersom jag inte har någon aning om när jag hade äl så är det säkert ingen fara

Va kul! Stort grattis! :D
  • Madelen b

Mens värk som satan nu, bim på söndag:( helt säker på att mensen kommer! En fråga ni som tar ÄL test, hur hinner ni? Jag testade ju i 2v men det vart olika tider varje dag då jag hinner/kan inye ta samma tid varje dag. Fick inget utslag! Sedan om man då ska ta två om dagen, hur ska ja hinna det? Och dessutom hålla mig i 4h 🙀 Kommer fan aldrig pricka Äl!

• Kawinna
    corran skrev 2014-06-05 09:57:09 följande:
    Va kul! Stort grattis! :D

Har fått missfall, började blöda mer på förmiddagen och har blödit sedan dess. Även kommit typ som koagler... pratade med gyn idag. Ska göra nytt test om 4 veckor och vi ska hålla oss ifrån bebisverkstaden tills dess.
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-05 18:50:02 följande:
    Har fått missfall, började blöda mer på förmiddagen och har blödit sedan dess. Även kommit typ som koagler... pratade med gyn idag. Ska göra nytt test om 4 veckor och vi ska hålla oss ifrån bebisverkstaden tills dess.

Nej! :( fan så trist.. Usch, lider med dig! Men om man ska försöka se något positivt så är det ju tur att det skedde så snabbt ändå, håller tummarna stenhårt för att din kropp återhämtar sig bra. Kram
  • corran

Bim imorgon eller på lördag, negativt test imorse och rosa flytning igår.. Känner mensvärken som kommer krypandes.. Kört denna gången också :(

• corran
    Mrs LW skrev 2014-06-04 22:39:15 följande:
    Citerade fel va? smile5.gif
    haha oj, ja det gjode jag visst ;) Men skönt att du slutat blöda, hoppas på bättre nu nästa försök. Blir ett 4e försök här nu, neg test idag.. blä! När är din nästa bim? :) 
  • corran
    Madelen b skrev 2014-06-05 10:14:52 följande:
    Mens värk som satan nu, bim på söndag:( helt säker på att mensen kommer! En fråga ni som tar ÄL test, hur hinner ni? Jag testade ju i 2v men det vart olika tider varje dag då jag hinner/kan inye ta samma tid varje dag. Fick inget utslag! Sedan om man då ska ta två om dagen, hur ska ja hinna det? Och dessutom hålla mig i 4h Kommer fan aldrig pricka Äl!
    Hoppas mensvärken beror på graviditet! 
    Angånde äl tester, när jag använde de så tog jag 1 om dagen, försökte gör vid nästan samma tid varje dag :)
    Tar väl inte jätte lång tid att kissa på en sticka ;) hehe gör på lunchen kasnke och sen på kvällen? :) 
  • corran
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    25/5 jemi01, 1:a försöket, 2:a barnet 
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet 
    6/6 Josephine88, 26 år, 1 försöket, 2:a barnet
    6/6 Gullerumpan, 23 år, 2a barnet
    8/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 Madelen b, 28 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    4/7 corran, 21 år, 4:e försöket, 2:a barnet
    5-6/7 Sofie92, 22år, 5:e försöket, 2:a barnet
    ?/? kawinna, 22 år, 4:e försöket, 1:a barnet
    ?/? Milleman, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ?/? Mrs LW, 2:a barnet

GravidGravida - BF -listaGravid
    13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år
    7/1 Snoddasen
    20/1 Saris09, 23 år
    ?/? Utbrytarkonst, 21 år, 2:a barnet

Uppdaterad lista, säg till om jag ska ändra något, svårt att hålla koll på alla :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)