• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Madelen b
    corran skrev 2014-06-05 20:03:07 följande:
    Får hoppas du har fel :) neg test imorse, bim imorgon, småblöder nu sö det är kört!

Så trist:( men vi får peppa varandra nästa månad! Hur vi ska lyckas då vette tusan:/
  • corran
    Madelen b skrev 2014-06-05 21:13:38 följande:

Så trist:( men vi får peppa varandra nästa månad! Hur vi ska lyckas då vette tusan:/
    Ja trist va förnamnet! :( 
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-06-05 19:28:08 följande:
    Jemi01
    Maalon
    Josephine88
    Gullerumpan
    lindgrenmaria91
    madelene b
    lilljohansson

hur går det för er???? :) 
    inget vidare..  Bim på söndag o känner mig väldigt säker på att mensen kommer komma.. känner inte av något.. så blir nya tag..
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-06-06 11:00:38 följande:
    inget vidare..  Bim på söndag o känner mig väldigt säker på att mensen kommer komma.. känner inte av något.. så blir nya tag..
    Ge inte upp hoppet än! ingen mens = bra tecken :) Håller tummarna för dig :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-05 19:41:35 följande:
    Nä det är med 99 % säkerhe kört denna gångren, tokblankt test, små blödningar och mensvärk. Bim imorgon finns inte en chans.. Men men då får vi fortsätra att följas åt till pluset :)

Tråkigt. Ja, det får vi göra och peppa varandra!
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-06-06 20:59:05 följande:
    Ge inte upp hoppet än! ingen mens = bra tecken :) Håller tummarna för dig :)
    jo visserligen men känns ändå hopplöst denna gången..
  • Josephine88
    corran skrev 2014-06-05 19:28:08 följande:
    Jemi01
    Maalon
    Josephine88
    Gullerumpan
    lindgrenmaria91
    madelene b
    lilljohansson

hur går det för er???? :) 
    Jag borde haft bim 6/6 men cykeln är inte regelbunden än efter pillren så ÄL kom 1 vecka senare än den borde så ny bim blir 13/6. Jag har inga som helst symptom förutom att jag drömt att jag är gravid :P Det i sig kanske är ett tecken för mig, förra gången var det enda gången jag verkligen inte trodde att jag var gravid men så var jag det :) Och jag har ju en MASSA tester hemma så jag lär börja testa säkert redan söndag eller måndag om jag känner mig själv rätt ;) Jag brukar iallafall hålla mig till att bara testa på morgonen, tröstar mig med det iallafall ;)
  • corran
    Josephine88 skrev 2014-06-07 17:49:18 följande:
    Jag borde haft bim 6/6 men cykeln är inte regelbunden än efter pillren så ÄL kom 1 vecka senare än den borde så ny bim blir 13/6. Jag har inga som helst symptom förutom att jag drömt att jag är gravid :P Det i sig kanske är ett tecken för mig, förra gången var det enda gången jag verkligen inte trodde att jag var gravid men så var jag det :) Och jag har ju en MASSA tester hemma så jag lär börja testa säkert redan söndag eller måndag om jag känner mig själv rätt ;) Jag brukar iallafall hålla mig till att bara testa på morgonen, tröstar mig med det iallafall ;)
    Hoppas drömmen går i uppfyllelse :D Ja det är verkligen svårt att hålla fingrarna ifrån testen ;)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)