• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Mrs LW
    Kawinna skrev 2014-06-02 16:06:16 följande:
    Första bilden är trixad den andra är otrixad. Bilden togs typ 20 minuter efter att jag tagit testet. Är på eftermiddags urin, hållt mig ca 3 timmar. Blir nog ett digitalt på fredag för nu börjar jag tro att det faktiskt är något där inne :)

Det där måste ju vara positivt!
  • Kawinna

Jag hoppas verkligen det! Har köpt ett digitalt så får se hur länge jag kan hålla mig

• Utbrytarkonst

Som jag trodde så är jag gravid! :D

Tog just ett test och det var inget tvivel om resultatet, det vart helt knallrött.

Känner mig så oerhört lycklig just nu!

Räknade ut att jag borde vara i vecka 5 eller så nu, men ska köpa ett sådant test som säger veckor imorgon. 

:)

• lindgrenmaria91
    Utbrytarkonst skrev 2014-06-02 20:25:17 följande:

Tog just ett test och det var inget tvivel om resultatet, det vart helt knallrött.

Räknade ut att jag borde vara i vecka 5 eller så nu, men ska köpa ett sådant test som säger veckor imorgon. 

Åh, va roligt :D grattis!
  • Kawinna
    Som jag trodde så är jag gravid! :DTog just ett test och det var inget tvivel om resultatet, det vart helt knallrött.Känner mig så oerhört lycklig just nu!Räknade ut att jag borde vara i vecka 5 eller så nu, men ska köpa ett sådant test som säger veckor imorgon. :)

Grattis va roligt! har du räknat ut bf?
  • Milleman

Gratulerar! :)
  • Sofie92

Och nu kom mensen Rynkar på näsan BIM+10. 
    Känns som det kommer dröja länge innan jag kommer plussa Rynkar på näsan Jag som ville ha tätt mellan barnen.

Grattis till alla er som plussat Glad 

• Mariiiah
    Sofie92 skrev 2014-06-03 09:08:00 följande:
    Och nu kom mensen Rynkar på näsan BIM+10. 
    Känns som det kommer dröja länge innan jag kommer plussa Rynkar på näsan Jag som ville ha tätt mellan barnen.

Grattis till alla er som plussat Glad 
    Trist... Rynkar på näsan Vet hur det känns, som om det aldrig ska gå och sååå länge till nästa försök.. Tagit många försök tidigare? Hur gammal är första barnet/en?
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-06-03 09:08:00 följande:
    Och nu kom mensen  BIM+10. 

Känns som det kommer dröja länge innan jag kommer plussa  Jag som ville ha tätt mellan barnen.

Grattis till alla er som plussat  

Hoppas det blir er tur snart!
  • Sofie92
    Mariiiah skrev 2014-06-03 09:16:41 följande:
    Trist... Rynkar på näsan Vet hur det känns, som om det aldrig ska gå och sååå länge till nästa försök.. Tagit många försök tidigare? Hur gammal är första barnet/en?
    Jag har en dotter på snart 8 månader och det tog 1.5år att bli gravid.
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)