Inlägg från: lindgrenmaria91 |Visa alla inlägg
  • lindgrenmaria91

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hoppar gärna in här om det är okej? :) Ska precis börja bebisverkstaden igen, barn nummer ett är född april 2013 :)

• lindgrenmaria91

Jag hoppar gärna in här om det är okej? :)

Vi planerar att börja med bebisverkstaden för barn nummer två nu, barn nummer ett är född april 2013 :)

• lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-04-27 07:53:55 följande:

Välkommen :) blev fu gravid fort med barn nr 1? :)
    Tack :) Ja, det tog på första försöket :) Så man hoppas att det går lika bra denna gång men det vet man ju aldrig :)
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-04-27 17:01:00 följande:

Håller tummarna! :) har du koll på när äl/bim är?
    Tack :D Ja, eller inte exakt men om ca 3 veckor :)
  • lindgrenmaria91
    Milleman skrev 2014-04-27 18:40:09 följande:
    Jag genomgick en tuff graviditet sist och är rädd att en ev nästa blir likadan. Sist kunde jag ju ligga och vila när jag ville men nu har man en livlig 3-åring som vill ha uppmärksamhet.
    jag känner lite likadant, att sist kunde man vila när man ville och så men lär ju bli annorlunda nu när man har en liten som behöver uppmärksamhet varje dag.
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-04-27 18:58:26 följande:
    {#emotions_dlg.flower} BIM - lista {#emotions_dlg.flower}
    8/5 - corran, 20 år, 2:a försöket, 2:a barnet 

Skriv så lägger jag in er eftersom! :) 
    16-17/5 - lindgrenmaria, 1:a försöket, 2:a barnet
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-04-27 18:58:26 följande:
    {#emotions_dlg.flower} BIM - lista {#emotions_dlg.flower}
    8/5 - corran, 20 år, 2:a försöket, 2:a barnet 

Skriv så lägger jag in er eftersom! :) 
    alltså gud vad snurrig jag känner mig, tänkte på nästa ÄL. Så skippa mitt ;) haha skyller på för mycket sol! ;)
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-04-27 19:14:04 följande:

Haha men vadå om du vet när äl är då vet du på ett ungefär när bim är? :)
    Ja jo, sant :D  ungefär 1/6 blir det ju då! :D
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-04-27 19:36:30 följande:
    Men huva :( hur är det, får man ha barn på dagis när man är sjukskriven? Har inte så bra koll på det då jag inte har något barn på dagis själv. 

Jag hade en mycket bra graviditet faktiskt, illamående och spydde första typ 12 veckorna, sen lite bättre fram till v 18 då det blev helt bra. Upplevde gravidteten som allra bäst mellan v 20-35 :) Sista veckorna var rätt jobbiga mitt i sommarvärmen haha :P 
    Har för mig att om barnet är över 3 år så har den rätt att vara 15 timmar i veckan på dagis oavsett vad man gör :) Men kan ha fel, läste det för ett tag sedan nämligen :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)