• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Mrs LW
    corran skrev 2014-06-01 12:10:56 följande:
    Stiger det int varje dag? :O eller jag har ingen aning haha
    Det stiger ju hela tiden, men man brukar säga att det fördubblas varannan-vartredje dag..
  • corran
    Mrs LW skrev 2014-06-01 13:15:27 följande:
    Det stiger ju hela tiden, men man brukar säga att det fördubblas varannan-vartredje dag..

Aha okej :D
  • Kawinna
    Mrs LW skrev 2014-06-01 13:15:27 följande:

Jaha, är det så det ligger till! Bra att någon har koll tänkte iaf vänta någon dag så jag är säker på att det blir starkare
  • Mrs LW
    Kawinna skrev 2014-06-01 19:08:12 följande:

Jaha, är det så det ligger till! Bra att någon har koll smile5.gif tänkte iaf vänta någon dag så jag är säker på att det blir starkare smile1.gif
    Ja om någon dag lär det vara starkare.
  • Sofie92

Hade typ en minimal blödning igår, vet itne ens om man kan kalla det en blödning och sen inge mer. Idag är jag så sjukt trött jag fattar ingenting. Tror jag ska ringa till gyn på onsdag om mensen inte kommit, nog för at jag varit med om oregelbunden mens men inte såhär med blödningar vid äl osv. 

• Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-06-02 07:44:10 följande:
    Hade typ en minimal blödning igår, vet itne ens om man kan kalla det en blödning och sen inge mer. Idag är jag så sjukt trött jag fattar ingenting. Tror jag ska ringa till gyn på onsdag om mensen inte kommit, nog för at jag varit med om oregelbunden mens men inte såhär med blödningar vid äl osv. 

Har du testat något mer? Du kan ju vara gravid
  • Sofie92
    Kawinna skrev 2014-06-02 09:49:07 följande:

Har du testat något mer? Du kan ju vara gravid smile1.gif
    Jag testade mig i lördags och då var det negativt. Får se jag väntar på att gyn ska ringa snart.
  • Kawinna

Första bilden är trixad den andra är otrixad. Bilden togs typ 20 minuter efter att jag tagit testet. Är på eftermiddags urin, hållt mig ca 3 timmar. Blir nog ett digitalt på fredag för nu börjar jag tro att det faktiskt är något där inne :)
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-06-02 16:06:16 följande:

Första bilden är trixad den andra är otrixad. Bilden togs typ 20 minuter efter att jag tagit testet. Är på eftermiddags urin, hållt mig ca 3 timmar. Blir nog ett digitalt på fredag för nu börjar jag tro att det faktiskt är något där inne :)
    Härligt! Sist jag var gravid fick jag ännu otydligare test än detta men det gick ju vägen ändå :D

Vågar man säga grattis? :D

Längtar själv ännu mer nu.
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-02 16:06:16 följande:

Det ser mycket lovande ut! :D såmhimla roligt :D
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)