• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Sofie92
    Kawinna skrev 2014-05-27 09:55:13 följande:

Vissa får det i samband med äl, helt naturligt smile1.gif när hade du äl?
    Jag hade äl 10-11 maj och jag hade blödningen den 10maj.
  • Josephine88
    lilljohansson skrev 2014-05-27 14:02:10 följande:
    hmm äl+2 man kan inte känna nåt redan va? 
    Äggen släpper äl+1 eller äl+2 så kanske det i så fall.
  • lilljohansson
    Josephine88 skrev 2014-05-27 15:09:30 följande:
    Äggen släpper äl+1 eller äl+2 så kanske det i så fall.
    hmm.. ärligt talat tror jag mest det är inbillning Rynkar på näsan önsketänkande antar jag Tungan ute
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-05-27 13:10:20 följande:
    Jag hade äl 10-11 maj och jag hade blödningen den 10maj.

Okej, då var det säkert en äl-blödning
    lilljohansson skrev 2014-05-27 14:02:10 följande:
    hmm äl+2 man kan inte känna nåt redan va? 

Är nog lite tidigt. Ägget fäster efter typ 5dagar o det sska först va då mman kanfå symtom
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-26 19:41:57 följande:
    Hur går det för dig corran? När har du bim?

Äl + 5 idag, bim 6/6 :) haft lite molvärk till och från sen äö men de brukar jag ha... Bara att vänta ;) hur går det för dig? :D
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-28 09:49:46 följande:
    Äl + 5 idag, bim 6/6 :) haft lite molvärk till och från sen äö men de brukar jag ha... Bara att vänta ;) hur går det för dig? :D

Är på exakt samma som du! har fått svullna bröst och molvärk. Var på cellprov igår så kan vara det som gör molvärken.
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-28 12:39:02 följande:
    Är på exakt samma som du! har fått svullna bröst och molvärk. Var på cellprov igår så kan vara det som gör molvärken.

Åh va rolig att vi är på samma :D jag ska försöka hålla mig från att testa (får se hur de går). Ska vänta till bim +1 tänkte jag innan jag gör test om int mensen dykt upp :) Du då?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-28 18:24:28 följande:
    Åh va rolig att vi är på samma :D jag ska försöka hålla mig från att testa (får se hur de går). Ska vänta till bim +1 tänkte jag innan jag gör test om int mensen dykt upp :) Du då?

Kan ju hoppas att jag är lika tålmodig som du tänker vara men ska nog försöka hålla mig till helgen iallafall
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-28 19:56:18 följande:
    Kan ju hoppas att jag är lika tålmodig som du tänker vara men ska nog försöka hålla mig till helgen iallafall

Haha ja.. Om jag känner mig själv rätt så lät jag sälert testa innan bim :P får se hur bra mitt tålamod är ;)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)