• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Utbrytarkonst
    Snoddasen skrev 2014-05-19 19:54:00 följande:
    Finns det någon från Skåne här i gruppen?

Jag bor i Skåne :)

Vart bor du?

• Utbrytarkonst
    Kawinna skrev 2014-05-19 12:03:55 följande:

Vad skönt! Det är nog olika för alla när det tar sig efter pillerstopp, vissa blir ju gravida direkt smile1.gif Nej, inga barn så vi hoppas vi får vårt första 2015!
    Okej, hoppas att det tar sig snart för er då :)
  • Kawinna
    Utbrytarkonst skrev 2014-05-19 21:14:43 följande:
    Okej, hoppas att det tar sig snart för er då :)

Ja, vi är inne på tredje försöket denna månad så nu vill jag verkligen bli gravid!
  • KimJo

Jag är lite nojig idag. Tog ett test igår bim -1 som visade negativt. På eftermiddagen idag fick jag mensvärk och det kommer lite rosa/bruna flytningar. Jag har aldrig haft så förut. Vanligtvis börjar jag stört blöda direkt.

Jag har tänkt göra ett nytt test på fredag om inte mensen kommit igång på riktigt innan dess men självklart hoppas jag.

• Madelen b
    Milleman skrev 2014-05-19 00:07:36 följande:
    Varannan dag? Hur hinner/orkar ni? ;)

Ja önskar att ja jämt kunde få ligga varannan dag;)
  • Josephine88
    KimJo skrev 2014-05-19 21:45:42 följande:
    Jag är lite nojig idag. Tog ett test igår bim -1 som visade negativt. På eftermiddagen idag fick jag mensvärk och det kommer lite rosa/bruna flytningar. Jag har aldrig haft så förut. Vanligtvis börjar jag stört blöda direkt. Jag har tänkt göra ett nytt test på fredag om inte mensen kommit igång på riktigt innan dess men självklart hoppas jag.

Hmm konstigt.. :/ Håller tummarna för dig!
  • Milleman

Jag har ju tänkt fel. Varit mycket dagvill på sjukhuset.

Det är ju först imorgon jag har bim. Har ont i nedre magen och lite annat, men det kan lika gärna vara början till mensvärk. Får se får se.

Tog ett äl-test imorse bara för att. Det var inte 100% streck men det var ett tydligt streck :/

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-05-20 17:35:16 följande:
    Jag har ju tänkt fel. Varit mycket dagvill på sjukhuset.

Det är ju först imorgon jag har bim. Har ont i nedre magen och lite annat, men det kan lika gärna vara början till mensvärk. Får se får se.

Tog ett äl-test imorse bara för att. Det var inte 100% streck men det var ett tydligt streck :/

Positivt äl test så sent kan betyda graviditet!
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-05-20 20:12:42 följande:

Positivt äl test så sent kan betyda graviditet! smile1.gif
    Ja jag vet men gravtest igår bim-2 var 100% negativt
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-05-20 20:48:33 följande:
    Ja jag vet men gravtest igår bim-2 var 100% negativt

Typiskt! Men är ju lite tidigt än
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)