• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-20 20:48:33 följande:
    Ja jag vet men gravtest igår bim-2 var 100% negativt

Fotfarande ingen mens?
  • corran

Va några dagar sen jag va in här nu, har varit födelsedagar pch annat som tagit upp min tid. Närmar mig iaf äl nu, troligtvis nu på fredag :) hoppas såå mkt på en februaribebis! Hur går det för er amdra? :)g

• Milleman
    corran skrev 2014-05-21 09:06:50 följande:

Fotfarande ingen mens?
    Jag har inte haft jättekoll på min cykel men nu kom jag plötsligt på när jag hade mens i mars och om den är regelbunden är det faktiskt exakt idag jag har bim. Har varit lite osäker.

Så det är lite spännande nu :)
  • Milleman

Eller nu fattar jag ingenting. Enligt appen var det 51 dagar mellan mens i mars och april :( nu blev det ju konstigt. Nu har jag ingen aning.

• lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-05-21 09:08:57 följande:
    Va några dagar sen jag va in här nu, har varit födelsedagar pch annat som tagit upp min tid. Närmar mig iaf äl nu, troligtvis nu på fredag :) hoppas såå mkt på en februaribebis! Hur går det för er amdra? :)g

Har också ägglossning här i dagarna, så vi kör på nu :) hoppas verkligen man plussar snart :)
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-05-20 20:12:42 följande:

Positivt äl test så sent kan betyda graviditet! smile1.gif
    Men det kan ju också betyda knäpp cykel.
  • corran

Milleman - knepigt...kanske är din mens oregelbunden ? Hur var det hade du nyss slutat med p medel?

• corran
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-21 11:12:01 följande:
    Har också ägglossning här i dagarna, så vi kör på nu :) hoppas verkligen man plussar snart :)

lindgrenmaria91 skrev 2014-05-21 11:12:01 följande:

Jaaa, jag är så jäkla sugen på en februaribebis nu :)
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-21 11:50:17 följande:

Milleman - knepigt...kanske är din mens oregelbunden ? Hur var det hade du nyss slutat med p medel?

Nej inte haft nått sen tonåren.
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)