• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Madelen b
    Milleman skrev 2014-05-18 19:47:20 följande:
    Jag använder också WomanLog. Är nöjd med det jag känner att jag behöver veta och se. Har aldrig provat någonannan app.

corran skrev 2014-05-18 19:37:27 följande:
    Jag använder womenlog, jag tycker den är bra :)  Har iofs inte testat några andra men..

Oki ska kika på den:) har bara kollat på lite siter på nätat innan:)
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 19:55:38 följande:

Ja jag med, vi har väntat ganska länge med att försöka pga jobb situation som nu löst sig! Så jag vill oxå vara gravid nu;) Jo han var helt oplanerad och vi hade typ inge sex alls under den perioden så han var verkligen " menad" att bli till;) Ni då m ettan?

ah okej :D hoppas det tar sig lika fort denna gång då också :)
    Hon var planerad men vi hade ingen koll på ÄL utan började bara med att ha oskyddat sex och så tog det sig på första försöket :)

• Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 20:01:31 följande:
    ah okej :D hoppas det tar sig lika fort denna gång då också :) Hon var planerad men vi hade ingen koll på ÄL utan började bara med att ha oskyddat sex och så tog det sig på första försöket :)

Ja du ser;) Jag känner att då de gick så fort sist så vore D konstigt om de skulle gå lika lätt denna gång!
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 20:40:35 följande:

Ja du ser;) Jag känner att då de gick så fort sist så vore D konstigt om de skulle gå lika lätt denna gång!
    Ja lite så känner jag med, men samtidigt hoppas jag att det tar på första försöket för jag vet inte hur jag kommer reagera om jag inte plussar, svårt!
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 20:43:19 följande:
    Ja lite så känner jag med, men samtidigt hoppas jag att det tar på första försöket för jag vet inte hur jag kommer reagera om jag inte plussar, svårt!

Samma här, o nojar nu över att ja inte har koll på min ÄL :/ kommer oxå bli besviken om ja inte plussar nästa mån:/
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 21:13:26 följande:

Samma här, o nojar nu över att ja inte har koll på min ÄL :/ kommer oxå bli besviken om ja inte plussar nästa mån:/

Men när hade du din mens senast? Om ni ligger varannan dag så borde ni ju pricka in? :)

• Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 21:15:37 följande:
    Men när hade du din mens senast? Om ni ligger varannan dag så borde ni ju pricka in? :)

11/5 och den brukar vara regelbunden o inga konstigheter. Men bara 2a månaden utan P- piller så därför lite osäker! Haha måste få kran att palla men tänkte att börjar vi tis 20/5 o kör varannan dag 1v så borde vi inte missa;)
  • Milleman
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 21:15:37 följande:

Varannan dag? Hur hinner/orkar ni? ;)
  • lindgrenmaria91
    Milleman skrev 2014-05-19 00:07:36 följande:
    Varannan dag? Hur hinner/orkar ni? ;)
    haha sambon jobbar skift och denna vecka jobbar han bara onsdag och torsdag :D men varannan dag är väl inte så ofta? eller? haha :D
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 23:24:05 följande:

11/5 och den brukar vara regelbunden o inga konstigheter. Men bara 2a månaden utan P- piller så därför lite osäker! Haha måste få kran att palla men tänkte att börjar vi tis 20/5 o kör varannan dag 1v så borde vi inte missa;)
    Ja precis, då missar ni nog inte :D
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)