• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Josephine88

Den jag använt ovan är Menskoll. Finns ju Womanlogg också men den tycker jag inte är lika bra.

• lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 11:32:20 följande:

Åh så spännande;) får vi hålla tummarna att de går vägen för oss båda nästa helg;) första barnet?
    Nej, det är 2:a barnet :D har en dotter som fyllde ett år i april :) Hur gammal är ditt barn? :)
  • lindgrenmaria91
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    21/5 Milleman, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:e försöket 2:a barnet
    25/5 jemi01, 1:a försöket, 2:a barnet
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet
    6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet
    8/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 Madelen b, 28 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    6/6 Josephine88 26 år, 1 försöket, 2:a barnet

GravidGravida - BF -listaGravid
    13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år
    7/1 Snoddasen
    ??/? Saris09
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 11:41:37 följande:
    Nej, det är 2:a barnet :D har en dotter som fyllde ett år i april :) Hur gammal är ditt barn? :)

ABB oki:) vi har en pojk som blir tre i sommar:) så bebis längtan börjar bli starkare o starkare!!
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 16:09:22 följande:
    ABB oki:) vi har en pojk som blir tre i sommar:) så bebis längtan börjar bli starkare o starkare!!

Jag förstår det, jag vill helst vara gravid nu hahaha men aa :)

Blev dy gravid på första försöket med din son?
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-18 11:20:51 följande:
    Jag skrev ju att vi varit förkylda länge. Sonen fick så mycket virus att immunförsvaret inte pallade med. Bakterier i lymfkörtlarna nu så han ligger inne med antibiotika intravenöst. Pratades om operation men vi tar en dag i taget.
    Usch då :( Krya på sig!! 
  • corran
    Madelen b skrev 2014-05-18 11:38:33 följande:
    Vad använder ni för ägglossnings appar?
    Jag använder womenlog, jag tycker den är bra :)  Har iofs inte testat några andra men..
  • corran

Josephine88 - Va spännande! Äl kan ju inträffa tidigare också eftersom du inte vet när den är :)

• Milleman
    Madelen b skrev 2014-05-18 11:38:33 följande:

Vad använder ni för ägglossnings appar?

Jag använder också WomanLog. Är nöjd med det jag känner att jag behöver veta och se. Har aldrig provat någonannan app.
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 17:21:40 följande:
    Jag förstår det, jag vill helst vara gravid nu hahaha men aa :) Blev dy gravid på första försöket med din son?

Ja jag med, vi har väntat ganska länge med att försöka pga jobb situation som nu löst sig! Så jag vill oxå vara gravid nu;) Jo han var helt oplanerad och vi hade typ inge sex alls under den perioden så han var verkligen " menad" att bli till;) Ni då m ettan?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)