• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-17 21:19:40 följande:
    Ja samma för oss:) ja sa till karln att han skulle ladda upp denna vecka för till veckoslutet ska det sexa loss;)

Haha ja så sa jag också ;) kul att vi har BIM samtidigt :D står fel datum för mig i listan :)
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-17 21:19:40 följande:
    Ja samma för oss:) ja sa till karln att han skulle ladda upp denna vecka för till veckoslutet ska det sexa loss;)

Haha ja så sa jag också ;) kul att vi har BIM samtidigt :D står fel datum för mig i listan :)
  • corran
    Madelen b skrev 2014-05-16 22:48:06 följande:
    Hoppar gärna in här. Bim 8/6 och är vårt andra barn. Ni som är aktiva här använder ni ÄL test? Har dem hjälpt? Detta blir vårt första försök!

Välkommen hit :) lägg gärna til dig i vår bim lista, finns ågon sida bakåt :) eller skriva dina uppgifter så lägger jag eller nån annan in dig :) Har använta äl tesy de tvpnförsta försöken men är på tredje nu och det blir inga äl test dennagången :)
  • corran
    Utbrytarkonst skrev 2014-05-17 08:35:39 följande:
    Hej, får man vara med här? Är 21 år (snart 22) och har en son på 22 månader och jag har precis slutat med p-piller och skall börja försöka bli gravid nu :)

Välkommen :) lägg gärna till dig i bim listan :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-17 21:59:51 följande:
    Jag vet inte vad jag ska tro om detta försöket. Har dragningar i ljumsken och några andra småsymptom men svårt att avgöra om det skulle ha med graviditet att göra. Ett "bra" tidsfördriv mellan äl och bim är ju att ligga inne på sjukhus med sitt barn. Då kommer tankarna verkligen på annat. Bim på onsdag, får se vad som händer!

Vargör är ni på ajukhus? :/ Spännande med bim på onsdag iaf :)
  • Josephine88

Nu skulle ju inte vi försöka denna månad pga bokad resa i vinter osv (kan ju inte flyga som höggravid) men vi "råkade" ju såklart få till det igår.. Det är ju inte optimalt för att pricka in ÄL men spermier sägs ju kunna överleva upp till 6-7 dagar och så vet vi ju inte exakt när min ÄL är.. Så det blev plötsligt mycket spännande att invänta mensen denna gång trots att det inte var meningen. Tänkte in på att det var så nära ÄL. En bebis är självklart så oerhört välkommen den bara kan bli, oavsett när det blir, herregud det är ju bara en resa.. Så det blir mer spännande än vi hade väntat oss här i början av juni Flört

• Milleman
    corran skrev 2014-05-18 10:02:27 följande:

Vargör är ni på ajukhus? :/ Spännande med bim på onsdag iaf :)
    Jag skrev ju att vi varit förkylda länge. Sonen fick så mycket virus att immunförsvaret inte pallade med. Bakterier i lymfkörtlarna nu så han ligger inne med antibiotika intravenöst. Pratades om operation men vi tar en dag i taget.
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 09:32:23 följande:

Åh så spännande;) får vi hålla tummarna att de går vägen för oss båda nästa helg;) första barnet?
  • Madelen b
    corran skrev 2014-05-18 09:59:53 följande:
    Välkommen hit :) lägg gärna til dig i vår bim lista, finns ågon sida bakåt :) eller skriva dina uppgifter så lägger jag eller nån annan in dig :) Har använta äl tesy de tvpnförsta försöken men är på tredje nu och det blir inga äl test dennagången :)

Lägg gärna till mig i listan! 28 år bim 8/6 2a barnet Tack:)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)