• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-28 20:20:43 följande:
    Haha ja.. Om jag känner mig själv rätt så lät jag sälert testa innan bim :P får se hur bra mitt tålamod är ;)

Fattar inte att det ska vara så svårt att låta bli att testa :p haha men har mycket att göra i helgen så hoppas det distraherar iallafall
  • Sofie92

BIM+ 4-5 och ingen mens än, om mensen inte har kommit innan lördag så ska jag ta ett nytt test på Söndag. Jag har fortfarande små värk i brösten men vi får se hur detta slutar.

• Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-05-29 09:19:29 följande:
    BIM+ 4-5 och ingen mens än, om mensen inte har kommit innan lördag så ska jag ta ett nytt test på Söndag. Jag har fortfarande små värk i brösten men vi får se hur detta slutar.

Hoppas det blir plus
  • Milleman

Håller tummarna och följer er alla :)

Här är det bara konstigt. Ingen mens och inget plus så jag har väl en helt annan cykel än jag kunde ana. Är på dag 39 nu. Kul :(

Men det är så konstigt. Varför har jag molvärk i nedre magen varje dag och varför är jag såå uppblåst i magen nedanför naveln? Brukar vara det över hela magen om jag är det. Och idag blev jag nästan rörd till tårar när jag hörde ett barn sjunga haha, det är inte likt mig. Fattar inte var den sensitiva sidan kom ifrån.

Det är bara så ovisst :(

• corran
    Milleman skrev 2014-05-29 14:58:34 följande:
    Håller tummarna och följer er alla :) Här är det bara konstigt. Ingen mens och inget plus så jag har väl en helt annan cykel än jag kunde ana. Är på dag 39 nu. Kul :( Men det är så konstigt. Varför har jag molvärk i nedre magen varje dag och varför är jag såå uppblåst i magen nedanför naveln? Brukar vara det över hela magen om jag är det. Och idag blev jag nästan rörd till tårar när jag hörde ett barn sjunga haha, det är inte likt mig. Fattar inte var den sensitiva sidan kom ifrån. Det är bara så ovisst :(

Kroppen kanske hoppade över äl den här gångrn, det kansle är äl du känner av nu?elöer så va äl sen bara och mensen kpmmer steax. Hoppas! Så jobbigt att inte veta :(
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-29 16:19:07 följande:

Kroppen kanske hoppade över äl den här gångrn, det kansle är äl du känner av nu?elöer så va äl sen bara och mensen kpmmer steax. Hoppas! Så jobbigt att inte veta :(
    Jag har nästan aldrig längtat så här mycket efter mens haha :P eller hellre efter plus såklart men hade velat få nån koll.
  • Sofie92
    Kawinna skrev 2014-05-29 10:21:29 följande:

Hoppas det blir plus smile1.gif
    Ja man kan alltid hoppas Glad Inatt hade jag kramper i magen men ingen mens än. 
    Vill att det ska bli söndag så jag kan testa igen.
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-05-30 07:17:35 följande:
    Ja man kan alltid hoppas  Inatt hade jag kramper i magen men ingen mens än.  Vill att det ska bli söndag så jag kan testa igen.

Späannade! hoppas på plus :D
  • corran

Äl + 7 idag, leker med tanken om att testa imorgon men jag vet inte...kan de visa positivt så tidogt?

• Josephine88
    corran skrev 2014-05-30 20:13:58 följande:
    Äl + 7 idag, leker med tanken om att testa imorgon men jag vet inte...kan de visa positivt så tidogt?

Det borde vara möjligt, iallafall mina test ska man kunna se 8 dagar efter ÄL, men är väl inte jättesäkert.
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)