• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Mrs LW
    corran skrev 2014-05-31 09:43:10 följande:

Völkommen hit :) lpter jätte jobbigt med sån oregelbynden mens :( har hört att roaenrot kan hjälpa?
    Ja jag har också hört det.. Någon här inne som testat?
  • Mrs LW
    Milleman skrev 2014-05-31 12:03:39 följande:
    Tror att jag fått missfall faktiskt :( helt annorlunda mensen och så den klumpen igår.
    Nej vad tråkigt!! Sitter i samma sits just nu.. Dock väldigt tidigt.. {#emotions_dlg.flower}
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-31 10:56:43 följande:
    Svagt positivt test imorse! ska testa igen om några dagar och hoppas att det inte var något spökstreck idag!

Men gud så himla spännande!! håller tummarna stenhprt för att det blir et starkare plus om någon dag :D
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-31 12:03:39 följande:
    Tror att jag fått missfall faktiskt :( helt annorlunda mensen och så den klumpen igår.

Tråkigt om de är så :( visar gravstester på något?
  • corran

Kawinna - kan du inte lägga upp en bild på ditt test från idag? :)

• Milleman
    corran skrev 2014-05-31 16:13:08 följande:

Tråkigt om de är så :( visar gravstester på något?
    Jag blev bara besviken på negativa gravtest så jag kommer inte ihåg när jag tog det senaste. Men jag har haft svaga positiva streck på äl-tester hela tiden.

Jättekonstigt. Har ju ingen aning om när jag har äl nästa gång.

Om man ska se det positiva i det hela så får jag hellre missfall utan att ha vetat att jag varit gravid än att få det efter ett lyckligt plus.
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-31 16:24:09 följande:
    Jag blev bara besviken på negativa gravtest så jag kommer inte ihåg när jag tog det senaste. Men jag har haft svaga positiva streck på äl-tester hela tiden. Jättekonstigt. Har ju ingen aning om när jag har äl nästa gång. Om man ska se det positiva i det hela så får jag hellre missfall utan att ha vetat att jag varit gravid att få det efter ett lyckligt plus.

Ja de har du rätt i, hellre ovetande i ett sånt läge! du får börja med äl tester om ca 1,5 vecka.
  • corran

Pytte pytte liten blodstimma i flytning på pappre nu när jag va på toa..äl +8, hoppas såklart på nidblödning. Längtar tills jag kan göranästa test!r

• Kawinna

corran skrev 2014-05-31 16:13:55 följande:
    Kawinna - kan du inte lägga upp en bild på ditt test från idag? :)
    Svårt att få på bild och nu är ju testet flera timmar gammalt! Syns bättre i verkligheten :) Ser dessutom nästan grått ut nu men det var rosa inom testtiden.
    corran skrev 2014-05-31 19:43:51 följande:
    Pytte pytte liten blodstimma i flytning på pappre nu när jag va på toa..äl +8, hoppas såklart på nidblödning. Längtar tills jag kan göranästa test!r
    Hoppas hoppas att det är en nidblödning! När ska du testa nästa gång? :)

• corran

Åh, de där tycker jag verkligem ser positivt ut! Tror nästam jag vågar säga grattis :D ska försöka hålla mig till onsdagmorgon ;)

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)