• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Sofie92
    Kawinna skrev 2014-06-03 11:21:38 följande:

Kanske något du ska kolla upp? Tänker eftersom det tog 1, 5 år förra gången att bli gravid så... är säkert inget fel men kan ju kännas skönt smile1.gif
    Vi gjorde en utredning men de hittade inget "fel" på oss så jag blev spontan gravid. Jag ringde dit i måndags men det är samma sak denna gången man måste ha försökt i 1 år innan utredning. Jag vill ha tätt mellan barnen men vi började tidigt igen så om det kommer krävas en till utredning så kommer det inte att dra ut på tiden.
  • lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-03 22:22:44 följande:

Vi har bim samtidigt och ja känner precis som du:( kan vi sitta o vara bittra tillsammans på söndag, och nästa månad är ja borta så lär inte bli något då heller:((
    ja det känns verkligen inte som att det blivit nåt för har inga symtom alls :( men då blir det inte att ni kan försöka nästa månad då eller?
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-04 07:14:35 följande:
    ja det känns verkligen inte som att det blivit nåt för har inga symtom alls :( men då blir det inte att ni kan försöka nästa månad då eller?

Sskit tråkigt lr hur!! Nä är 95 mil bort haha! Är de första barnet?
  • lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-04 07:22:48 följande:

Sskit tråkigt lr hur!! Nä är 95 mil bort haha! Är de första barnet?
    haha ok då förstår jag att det blir svårt.. ja det är första barnet..  andra för dig va?
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-04 07:46:47 följande:
    haha ok då förstår jag att det blir svårt.. ja det är första barnet..  andra för dig va?

Ja lite;) vi har ev en helg tillsammans men är hos släktingar som bor o i en trea, så vet inte hur vi ska lyckas få till det där haha! Japp andra! Önskar att de vore lika lätt som första!!
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-06-04 06:47:59 följande:
    Vi gjorde en utredning men de hittade inget "fel" på oss så jag blev spontan gravid. Jag ringde dit i måndags men det är samma sak denna gången man måste ha försökt i 1 år innan utredning. Jag vill ha tätt mellan barnen men vi började tidigt igen så om det kommer krävas en till utredning så kommer det inte att dra ut på tiden.

Men det är väl skönt att ni vet att det inte är "fel" på något! Tråkigt bara att ni måste vänta ett år igen innan ni får hjälp men förhoppningsvis har ni blivit gravida innan dess :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-04 14:45:41 följande:
    Kawinna - ska d göra testet snart? :D

Tänkte ta det imorgon bitti! :) orkar inte vänta till fredag och vågar inte testa på eftermiddags urin idag :P
  • Kawinna

Usch, var på toa och fick som en blodblandad flytning (brun, så gammalt blod). Bara på papperet men ändå. .. var på toa nyss och då var det inget. Blir ändå orolig

• Mrs LW

Nu verkar det som att jag snart kommer sluta blöda.. Skönt.. Vill börja om nu!

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)