• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Madelen b
    corran skrev 2014-06-08 21:53:04 följande:
    Nej! :( Usch det är så tråkigt när man upptäcker den där jälva mensen :(

Ja jävla bajs, så börjar man noja om allt möjligt som kan vara fel:/ som alla andra känner ja att vi aldrig kommer få ett syskon:(
  • Kawinna

Nu tycker jag nog att vi börjar låta lite negativa här inne! Kom ihåg att vi gör detta för att få något fantastiskt och det är något roligt vi gör för att nå dit sommaren ligger framför oss och nu ska vi bara njuta!

• lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-08 21:08:46 följande:

Där kom min mens:(
    nej!! sitter fortfarande och inväntar min =(
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-08 22:18:20 följande:
    Nu tycker jag nog att vi börjar låta lite negativa här inne! Kom ihåg att vi gör detta för att få något fantastiskt och det är något roligt vi gör för att nå dit smile5.gif sommaren ligger framför oss och nu ska vi bara njuta! smile1.gif
    Tur du kommer med lite positiva tankar! :) Men men blir ju så jäkla besviken när man så gärna vill bli gravid,,men du har rätt i det du säger :)
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-08 22:19:44 följande:
    nej!! sitter fortfarande och inväntar min =(

Håller tummarna att den inte kommer:) Vad räknas som första dagen på mensen?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-08 22:24:00 följande:
    Tur du kommer med lite positiva tankar! :) Men men blir ju så jäkla besviken när man så gärna vill bli gravid,,men du har rätt i det du säger :)

Jo, man blir ju det. Är svårt att tänka på annat men man får försöka så gott det går

Har åkt till sommarstugan och försöker ladda om lite efter missfallet så är väl hög på semesterkänslan

Har nästan sluta blöda nu, vilket jag tycker känns märkligt. Blir att ringa gyn imorgon igen för att höra om det verkligen ska sluta så snart.
  • lilljohansson

fortfarande ingen mens., men otroligt ont i brösten idag.. nu börjar man ju ändå hoppas att den inte kommer att dyka upp.. 

• Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-06-09 06:50:12 följande:
    fortfarande ingen mens., men otroligt ont i brösten idag.. nu börjar man ju ändå hoppas att den inte kommer att dyka upp.. 

Hoppas det blir positivt test! Du får hålla oss uppdaterad
  • Josephine88
    Åh jag fick nästan för mig att jag var gravid idag.. Jag som varit så inställd på att det inte blir något på detta försök fick upp hoppet för en stund.... :/ Väldigt tidigt under förra graviditeten började jag få ont och samla vätska i fötterna. Jag brukar annars alltid stå upp på kontoret men fick tidigt börja sitta istället. Idag började det göra så ont i fötterna och de svällde upp rejält med märkbart vätska i dem.. Men så kom jag på att det ju säkert bara är att jag samlar vätska inför mensen som är beräknad om 4-5 dagar. Inte för att jag nånsin gjort det innan men mycket kan ju ändras med kroppen, har man ju lärt sig så här dags... 
  • lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-06-09 21:03:21 följande:
    Hoppas det blir positivt test! Du får hålla oss uppdaterad

Ja jag hoppas jag med.. Har så ont i brösten o mensvärk.. Men hoppas den håller sig borta.. Lovar att uppdatera ????
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)