• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Milleman

Jag kan inte skriva in mig på bim-listan. Vet ju inte exakt datum men går lite efter positivt äl-test och min app :)

5/7 Milleman, 26 år, tredje försöket, andra barnet

• Kawinna
    corran skrev 2014-06-20 20:08:10 följande:
    Köpte cb digital på apoteket,, dyra men det kändes som att jag va värd det den här månaden ;)

Varför kan ni inte köra på direkt? 

Okej, du kan väl berätta hur dom funkar sen vi fick rekommendationer om att vänta för att vara säkra på att mf är helt avslutat. Men jag har läst runt ganska mycket så vi kommer köra denna månaden iaf :p
  • Madelen b

Borde ha ÄL sön/ mån i dag är enda chansen att få till det m sambon, som är grymt bakis så hans sperms lär inte hitta rätt haha, så blir nog inget denna mån,

• corran
    Milleman skrev 2014-06-20 21:53:52 följande:

Gjorde ett äl-test nyss och visst är det positivt?

Kul att det är tre dagar sen vi hade sex och idag blir det inget :(

Jag skulle inte säga att det är positivt, men näst intill. Skull gissa på att du får positivt imorgon eller också vs det igår.. Gorde du något tes igår?
  • corran

Oj såg att det va igår du skrev.. Har du gjort något tilö äl test idag?

• Milleman
    corran skrev 2014-06-21 18:52:01 följande:

Imorse fick jag positivt äl test, nu är det bara att hoppas :)

Då ligger vi precis samma nu. Spännande!
  • Sofie92
    Milleman skrev 2014-06-21 18:54:23 följande:

Imorse såg det ut såhär. Och det kan ju inte vara annat än positivt.

Det är positivt Glad
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)