• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-24 18:58:11 följande:
    Ja jag känner mig hoppfull :) tills motsatsen är bevisad :)

Ja, precis känns som att det tagit, men det är nog mest för att jag vill så mycket :p
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-06-24 19:22:43 följande:

Ja, precis smile1.gif känns som att det tagit, men det är nog mest för att jag vill så mycket :p
    Haha jag känner samma. Men det är väl för att man hoppas. Har haft ont i fogen idag men det kan i allra högsta grad bero på att jag haft planeringsdag och suttit på en stol i icke korrekt ställning.
  • Nallebjörnis
    corran skrev 2014-06-24 18:59:15 följande:

Hur går det för alla här inne? nån som närmar sig bim? :)

Jag har BIM den 3e igår fick jag ett hugg i ena sidan som satt i ett tag och idag har jag mått illa och haft molvärk i tjejmagen
    *Michaela Victoria 091216*
  • Kawinna
    Nallebjörnis skrev 2014-06-24 19:48:17 följande:
    Jag har BIM den 3e igår fick jag ett hugg i ena sidan som satt i ett tag och idag har jag mått illa och haft molvärk i tjejmagen

Spännande kan ju vara ett ägg som fäst!

Fick som stickningar igår i höger sida livmodern så hoppas det betydde något bra
  • Nallebjörnis
    Kawinna skrev 2014-06-24 20:01:11 följande:

Spännande kan ju vara ett ägg som fäst!

Fick som stickningar igår i höger sida livmodern så hoppas det betydde något bra

Eller hur. Man kan ju alltid hoppas ;)

Åhhhh håller tummarna
  • corran
    Nallebjörnis skrev 2014-06-24 19:48:17 följande:

Hoppas hoppas att det är det du känt av :) vilket försök är ni på? :)
  • corran

Åh vad jag vill att tiden ska gå fortare så jag kan testa.. Av dessa 4 försök vi gjort nu så är det den här som känns extra bra på nåt sätt, säkert inbillning men det känns som att något är på gång i kroppen till skillnad från de tidigare försöken.

• Nallebjörnis
    corran skrev 2014-06-24 21:34:11 följande:

Hoppas hoppas att det är det du känt av :) vilket försök är ni på? :)

Vi är på första....Ni då?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-24 21:39:30 följande:
    Åh vad jag vill att tiden ska gå fortare så jag kan testa.. Av dessa 4 försök vi gjort nu så är det den här som känns extra bra på nåt sätt, säkert inbillning men det känns som att något är på gång i kroppen till skillnad från de tidigare försöken.

Hoppas det betyder något bra
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)