• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna

Nu har samma huvudvärk kommit som jag hade förra månaden, tänk om det är ett liten frö där ändå!

• Milleman
    Kawinna skrev 2014-06-30 16:12:19 följande:

Nu har samma huvudvärk kommit som jag hade förra månaden, tänk om det är ett liten frö där ändå! smile1.gif

Håller tummarna!
  • Nallebjörnis

Jag har fått Plus
    Har inte Bim förrän torsdag men kunde inte hålla mig längre...
    Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå Flört

*Michaela Victoria 091216*
  • Kawinna
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 21:58:35 följande:
    Jag har fått

Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå

Grattis! Vilket försök var det på?

Jag har bim på lördag men tror det blir test imorgon
  • Nallebjörnis
    Kawinna skrev 2014-06-30 22:36:07 följande:

Grattis! Vilket försök var det på?

Jag har bim på lördag men tror det blir test imorgon
    Var första försöket... men inte haft någe preventivmedel på 1 år
  • Milleman
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 21:58:35 följande:

Jag har fått Plus
    Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå Flört

Gratulerar :)
  • Milleman

Jag är otålig samtidigt som jag inte vågar hoppas för mycket. Vill så gärna vara gravid nu och mysa med den tanken hela sommaren :)

Idag åkte vi på segelsemester så nu är det fokus på sonen 24/7 så jag vet inte när vi ska göra barn isåfall haha :P

• Sofie92

De senaste två dagarna har jag haft ont i brösten, igår var det lite till och från men idag är det värre. Har en liten känsla att det kan vara något nu =)
    Jag som ringde jobbet idag och sa att jag kan börja jobba lite nu i Augusti och frammåt men att jag ska börja jobba 100% från Januari =P Känns som det inte kommer att bli så. 

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)