• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-01 13:48:02 följande:

Jag är otålig samtidigt som jag inte vågar hoppas för mycket. Vill så gärna vara gravid nu och mysa med den tanken hela sommaren :)

Idag åkte vi på segelsemester så nu är det fokus på sonen 24/7 så jag vet inte när vi ska göra barn isåfall haha :P

Samma här, det skulle vara så härligt :)

Skönt att åka på semester! Kanske ni slappnar av så mycket att det tar sig på båten ;) någon snabbis efter läggdags borde ni kanske kunna få till!
  • Milleman

Har haft så mycket känningar (överdrift att säga att det gör riktigt ont) i höfterna. Det ger mig två tankar. Trist om jag är gravid och redan har problem. Men än värre, vad jobbigt om jag inte är gravid och har fått så här mycket problem med höfterna :O hoppas på graviditet.

• corran
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 21:58:35 följande:

Jag har fått

Har inte Bim förrän torsdag men kunde inte hålla mig längre...

Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå

Grattis :D
  • corran

Äl + 9 idag känner inte speciellt mycket.. Lit ömma bröstvårtor och molvärk och hugg lpngt ner i magen ibland..blir nog ett test på tordag kanske :)

• Kawinna
    corran skrev 2014-07-01 21:26:46 följande:
    Äl + 9 idag känner inte speciellt mycket.. Lit ömma bröstvårtor och molvärk och hugg lpngt ner i magen ibland..blir nog ett test på tordag kanske :)

Hoppas det blir plus
  • Milleman

Kunde inte hålla mig så ville testa idag. Men så hittar vi inte testen nånstans XD haha. Ödet kanske!

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-02 09:49:34 följande:
    Kunde inte hålla mig så ville testa idag. Men så hittar vi inte testen nånstans XD haha. Ödet kanske!

Haha typiskt!
  • Milleman

Åh men usch... Jag har fått så ont i min främre fog. Typ aldrig haft och absolut aldrig i ogravit tillstånd :( känns som någon trycker in en. Stämjärn och ska bända sönder... Eller ja. Nästan!!

Varför?! :/

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-02 15:23:13 följande:
    Åh men usch... Jag har fått så ont i min främre fog. Typ aldrig haft och absolut aldrig i ogravit tillstånd :( känns som någon trycker in en. Stämjärn och ska bända sönder... Eller ja. Nästan!!

Varför?! :/

Låter inge kul att ha så ont! En fråga bara, var sitter dom här fogarna? känner mig lite dum men vet faktiskt inte. ..
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)