• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Nallebjörnis
    Kawinna skrev 2014-06-28 11:26:05 följande:

Kan vara nidblödning
    spännande... håller tummarna... var så länge sen vi höll på med detta så man glömmer bort hahah
    *Michaela Victoria 091216*
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-28 11:13:49 följande:

Hoppas det är gravtecken!

Har inte heller några symtom så vet inte om det tagit sig denna gång. Vi får se

Hade du några symptom när du plussa förra månaden?
  • Milleman
    corran skrev 2014-06-28 08:16:05 följande:
    Klart det kan va tecken på graviditet, hoppas vetkligen det! :)

Själv så känner jag inte speciellt mkt :/ lite molvärk ibland men det har jag haft de tidigare försöken också så..
    Jag hade velat ha mer tecken nu så man kunde känna sig hoppfull eller invänta mens.

Har varit trött som bara den men har fått sova två nätter utan sonen och blivit piggare. Har haft ont i höfter men började använda mina bra joggingskor så försvann det med.

Så alla eventuella "symptom" har kunnat hjälpas :P

Förutom att jag har så himla hård (inte snabb) puls. Känner varenda slag.
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-28 21:42:02 följande:
    Hade du några symptom när du plussa förra månaden?
    Nej faktiskt inte... Förutom extrem ryggvärk!
    Nu har jag börjat känna mig kissnödig ofta, så hoppas det är något :)
    Jag var gravid för några år sedan också och de symtom som var då var att mina bröst svälld upp otroligt mycket, både min make och jag såg en otrolig skillnad! (gjorde abort då).
  • Milleman

Yr! Förvisso trött och stressad men är helt snurrig i huvudet. Har ätit både kvarg och russin men hjärnan snurrar runt.

Ihop med min hårda och lite i överkant höga vilopuls skulle man kunna tro att jag börjar bli sjuk men jag vill tro helt annat :P

• Nallebjörnis
    Milleman skrev 2014-06-29 11:00:46 följande:

Yr! Förvisso trött och stressad men är helt snurrig i huvudet. Har ätit både kvarg och russin men hjärnan snurrar runt.

Ihop med min hårda och lite i överkant höga vilopuls skulle man kunna tro att jag börjar bli sjuk men jag vill tro helt annat :P

Håller tummarna för annat än sjuk ;)
    *Michaela Victoria 091216*
  • Milleman
    lilljohansson skrev 2014-06-29 11:02:24 följande:

har denna vecka haft 3 dagar med liknande ägglossningflytningar.. vad kan det bero på?

Det har jag varje gång typ. Kanske kan variera?
  • lilljohansson
    Milleman skrev 2014-06-29 12:16:36 följande:
    Det har jag varje gång typ. Kanske kan variera?
    men hade förstått det om dagarna hade hängt ihop.. men helt utspridda..?
  • Milleman
    lilljohansson skrev 2014-06-29 13:20:44 följande:
    men hade förstått det om dagarna hade hängt ihop.. men helt utspridda..?
    Jaha. Jag har sammanhängande.
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)