• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-06-21 18:54:23 följande:

Imorse såg det ut såhär. Och det kan ju inte vara annat än positivt.

Ja det där är solklart! :D

Va roligt att vi är på precis samma :D
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-21 11:09:21 följande:

Okej, du kan väl berätta hur dom funkar sen vi fick rekommendationer om att vänta för att vara säkra på att mf är helt avslutat. Men jag har läst runt ganska mycket så vi kommer köra denna månaden iaf :p

Har använt de de 2 första försöken vi gjort också, gjorde sen ett uppehåll med ältesten och började nu igen de här försöket jag tycker dom är superbra!

Ja kör på :D ancänder du äl test?
  • Milleman
    corran skrev 2014-06-21 19:44:19 följande:
    Ja det där är solklart! :D

Va roligt att vi är på precis samma :D
    Vi får hålla tummarna för varandra!

Jag har ju helt oregelbundet men jag hoppas bim är 5/7 så man vågar hoppas runt de dagarna :)

Skulle vara en trevlig "överraskning" mitt i semestern! På tisdag sticker vi och jag har förvisso packat ner både äl-test och gravtest men hade velat slippa använda äl-testen ;)
  • corran
    Milleman skrev 2014-06-21 20:49:51 följande:

Vi får hålla tummarna för varandra!

Jag har ju helt oregelbundet men jag hoppas bim är 5/7 så man vågar hoppas runt de dagarna :)

Skulle vara en trevlig "överraskning" mitt i semestern! På tisdag sticker vi och jag har förvisso packat ner både äl-test och gravtest men hade velat slippa använda äl-testen ;)

Ja det ska vi absoluy göra :) eftersom du fick poitict nu så behöver du väl inte göea nå mer äl test?
  • Milleman
    corran skrev 2014-06-21 20:55:34 följande:
    Ja det ska vi absoluy göra :) eftersom du fick poitict nu så behöver du väl inte göea nå mer äl test?
    Nä jag menade om det inte tog sig denna gång.
  • Madelen b

Så frustrerande, ja o sambon hade en natt ihop igår sonen har sovit mellan mormor o morfar i 1v, men såklart igår skulle han ligga mellan oss, hade tydliga ÄL flytningar imorse och idag molvärk och super ont i brösten så ÄL är ju på G vilket även appar beräknat just idag! FAN idag åkte sambon 109mil bort i 1v så ingen bebbe denna månad:((

• Kawinna
    corran skrev 2014-06-21 19:47:47 följande:
    Har använt de de 2 första försöken vi gjort också, gjorde sen ett uppehåll med ältesten och började nu igen de här försöket jag tycker dom är superbra!

Ja kör på :D ancänder du äl test?

Okej, då kanske det är värt att prova om det inte tar sig denna månad

Använder inte test men hade äl flytningar igår, så nu har vi legat i blev inget innan äl eftersom vi skyddade oss då så hoppas det räcker att vi låg just vid äl.
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-22 12:54:09 följande:

Okej, då kanske det är värt att prova om det inte tar sig denna månad

Använder inte test men hade äl flytningar igår, så nu har vi legat i blev inget innan äl eftersom vi skyddade oss då så hoppas det räcker att vi låg just vid äl.

Ja det borde ju absolut räcka :) har vi samma bimdatum igen? :D jag har 6/7 har jag räknat ut nu då äl blev enndsg senare den här gåmgem :)
  • Milleman
    Madelen b skrev 2014-06-22 11:35:11 följande:

Så frustrerande, ja o sambon hade en natt ihop igår sonen har sovit mellan mormor o morfar i 1v, men såklart igår skulle han ligga mellan oss, hade tydliga ÄL flytningar imorse och idag molvärk och super ont i brösten så ÄL är ju på G vilket även appar beräknat just idag! FAN idag åkte sambon 109mil bort i 1v så ingen bebbe denna månad:((

Åh nej så himla typiskt. Du får åka efter ;)

Så trist att behöva väntan, väntan och längtan blir så stor då.
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-22 16:16:11 följande:
    Ja det borde ju absolut räcka :) har vi samma bimdatum igen? :D jag har 6/7 har jag räknat ut nu då äl blev enndsg senare den här gåmgem :)
    Ja, det är har eller nästan. Mitt blir 5/7  Spännande! När tänker du testa? :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)