• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-24 21:39:30 följande:

Åh vad jag vill att tiden ska gå fortare så jag kan testa.. Av dessa 4 försök vi gjort nu så är det den här som känns extra bra på nåt sätt, säkert inbillning men det känns som att något är på gång i kroppen till skillnad från de tidigare försöken.

Milleman skrev 2014-06-24 22:56:33 följande:

Jag vill också kunna testa snart!!

När ska ni testa? :) Jag plussade ju på äl +9 förra månaden så kommer nog ha svårt att hålla mig längre än så skulle jag tro...
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-06-25 07:41:45 följande:

Milleman skrev 2014-06-24 22:56:33 följande:

Jag vill också kunna testa snart!!

När ska ni testa? :) Jag plussade ju på äl +9 förra månaden så kommer nog ha svårt att hålla mig längre än så skulle jag tro...
    Jag hade nog tänkt efter bim. Eftersom jag har så oregelbunden cykel så vet jag egentligen inte när bim är.

Jag tror jag går efter om jag har symptom med :)
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-06-25 07:49:00 följande:
    Jag hade nog tänkt efter bim. Eftersom jag har så oregelbunden cykel så vet jag egentligen inte när bim är.

Jag tror jag går efter om jag har symptom med :)
    Okej, tålmodigt ;)
  • corran
    Nallebjörnis skrev 2014-06-24 21:45:35 följande:

Vi är på första....Ni då?

4e :)
  • maddec88

Hejsan! Jag hoppar in i tråden. Här försöks det med att skaffa en bebis, inte lika lätt som vi trott dock, det vill aldrig bli plus på stickan känns det som!

• corran

Ska försöka vänta till minst äl +10, får se hur det går.. Har ju tst hemma aå lär ju int gå att vänta haha

• lilljohansson

Äl borde vara till helgen.. men dock känns det redan nu som att det inte kommer att bli nåt.. märker hur nere jag blir..

• lilljohansson

Äl borde vara till helgen.. men dock känns det redan nu som att det inte kommer att bli nåt.. märker hur nere jag blir..

• Kawinna
    maddec88 skrev 2014-06-25 19:30:06 följande:
    Hejsan! Jag hoppar in i tråden. Här försöks det med att skaffa en bebis, inte lika lätt som vi trott dock, det vill aldrig bli plus på stickan känns det som!

Välkommen! Hur länge har ni försökt då?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)