• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Madelen b

S

lilljohansson skrev 2014-06-08 10:45:00 följande:
    Bim idag o har en jävla mensvärk men ingen mens än .. 

Samma som mig, springer på toa stup i ett! :/
  • lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-08 13:15:12 följande:
    S
    Samma som mig, springer på toa stup i ett! :/
    jag med.. känns som att den kommer när som helst :(
  • corran
    MartineRebella skrev 2014-06-07 22:37:04 följande:
    Har en dotter på 7 mnd och vill baka syskon nu jag med! Vill gärna följas tills vi plussar och vidare :D
    Välkommen hit :)
    När har du Bim? :)
  • corran

Spännade tjejer! Hoppas eran mens håller sig borta!! :) När ska ni testa??

• lilljohansson
    corran skrev 2014-06-08 19:28:19 följande:
    kommer inte mensen innan onsdag så tänker jag testa..
    fattar inget idag.. har mensvärk from hell men ingen mens men har tjocka genomskinliga flytningar... nån som vet vad det kan innebära?
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-08 20:10:39 följande:
    kommer inte mensen innan onsdag så tänker jag testa.. fattar inget idag.. har mensvärk from hell men ingen mens men har tjocka genomskinliga flytningar... nån som vet vad det kan innebära?

Precis som jag, sjuk mensvärk tjocka flytningar men ingen mens:/ har aldrig haft så innan! Tror dock ändå att de är " pree mens" så att säga:(
    corran skrev 2014-06-08 19:28:19 följande:

Kommer den inte ikväll/natt så testar ja nog i morgon bitti! Men som sagt, inga förhoppningar alls!
  • lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-08 20:16:57 följande:

Precis som jag, sjuk mensvärk tjocka flytningar men ingen mens:/ har aldrig haft så innan! Tror dock ändå att de är " pree mens" så att säga:(
    Kommer den inte ikväll/natt så testar ja nog i morgon bitti! Men som sagt, inga förhoppningar alls!
    nej jag har aldrig heller haft det så innan.. jo förmodligen så e det väl så =(
    nej jag har inte heller några förhoppningar på att det blir nåt.. 
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-08 20:21:32 följande:
    nej jag har aldrig heller haft det så innan.. jo förmodligen så e det väl så =( nej jag har inte heller några förhoppningar på att det blir nåt.. 

Där kom min mens:(
  • Madelen b

Så nu blir de party på midsommar!! Ska tydligen ha ägglossning runt midsommar, vi är som sagt borta så limiten chans att vi får till det då:(

• corran
    Madelen b skrev 2014-06-08 21:08:46 följande:

Där kom min mens:(
    Nej! :( Usch det är så tråkigt när man upptäcker den där jälva mensen :(
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)