• Madelen b

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hoppar gärna in här. Bim 8/6 och är vårt andra barn. Ni som är aktiva här använder ni ÄL test? Har dem hjälpt? Detta blir vårt första försök!

• Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-17 09:10:40 följande:
    Nej, vi kommer inte ta hjälp av äl-test. Blir första försöket nu med andra barnet :)

Ja samma för oss:) ja sa till karln att han skulle ladda upp denna vecka för till veckoslutet ska det sexa loss;)
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 09:32:23 följande:
    Haha ja så sa jag också ;) kul att vi har BIM samtidigt :D står fel datum för mig i listan :)

Åh så spännande;) får vi hålla tummarna att de går vägen för oss båda nästa helg;) första barnet?
  • Madelen b
    corran skrev 2014-05-18 09:59:53 följande:
    Välkommen hit :) lägg gärna til dig i vår bim lista, finns ågon sida bakåt :) eller skriva dina uppgifter så lägger jag eller nån annan in dig :) Har använta äl tesy de tvpnförsta försöken men är på tredje nu och det blir inga äl test dennagången :)

Lägg gärna till mig i listan! 28 år bim 8/6 2a barnet Tack:)
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 11:41:37 följande:
    Nej, det är 2:a barnet :D har en dotter som fyllde ett år i april :) Hur gammal är ditt barn? :)

ABB oki:) vi har en pojk som blir tre i sommar:) så bebis längtan börjar bli starkare o starkare!!
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 17:21:40 följande:
    Jag förstår det, jag vill helst vara gravid nu hahaha men aa :) Blev dy gravid på första försöket med din son?

Ja jag med, vi har väntat ganska länge med att försöka pga jobb situation som nu löst sig! Så jag vill oxå vara gravid nu;) Jo han var helt oplanerad och vi hade typ inge sex alls under den perioden så han var verkligen " menad" att bli till;) Ni då m ettan?
  • Madelen b
    Milleman skrev 2014-05-18 19:47:20 följande:
    Jag använder också WomanLog. Är nöjd med det jag känner att jag behöver veta och se. Har aldrig provat någonannan app.

corran skrev 2014-05-18 19:37:27 följande:
    Jag använder womenlog, jag tycker den är bra :)  Har iofs inte testat några andra men..

Oki ska kika på den:) har bara kollat på lite siter på nätat innan:)
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 20:01:31 följande:
    ah okej :D hoppas det tar sig lika fort denna gång då också :) Hon var planerad men vi hade ingen koll på ÄL utan började bara med att ha oskyddat sex och så tog det sig på första försöket :)

Ja du ser;) Jag känner att då de gick så fort sist så vore D konstigt om de skulle gå lika lätt denna gång!
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 20:43:19 följande:
    Ja lite så känner jag med, men samtidigt hoppas jag att det tar på första försöket för jag vet inte hur jag kommer reagera om jag inte plussar, svårt!

Samma här, o nojar nu över att ja inte har koll på min ÄL :/ kommer oxå bli besviken om ja inte plussar nästa mån:/
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)