• TelmaGudbjorns

Försökte stjäla min bebis!!!

Jag var ute och gick med min vagn när en ung mörk man springer fram och rycker tag i min vagn medan jag pratar i telefon! Jag rycker tillbaks och frågar vad han håller på med, så tecknar han med handen och menar att han kan gå med vagnen och jag prata i telefon, och jag säger i chocktillstånd nej! Han börjar pilla i vagnen och jag kör iväg honom då han försvinner en helt annan väg! Vad händer??????????????

• Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!
  • Singoallaa

Usch vad hemskt! Läste i tidningen om ett fall där en galen kvinna försökte ta barnvagn med barn i med våld. Galna människor.

• TelmaGudbjorns
    Singoallaa skrev 2014-01-08 15:48:59 följande:

Usch vad hemskt! Läste i tidningen om ett fall där en galen kvinna försökte ta barnvagn med barn i med våld. Galna människor.

Ja, förstår inte vad det är med folk :O Polisanmälde det iallafall.
  • taggigros
    Natulcien skrev 2014-01-08 16:23:55 följande:
    Varför kände du att det var viktigt att använda ordet 'mörk'?
    Tänkte också på det. Om han hade varit ljushyad så hade hon väl knappast beskrivit honom som "vit".
  • Pyret 85

Spelar det någon roll att mannen var mörk? Just wonder Oskyldig

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • Loriyana

Minns en gång då jag var på väg hem med min dotter från förskolan. Jag ledde min cykel och dottern gick bredvid. Helt plötsligt stannar en taxi bredvid oss och öppnar dörren och frågar min 4-åriga dotter om hon vill åka med honom. Han klappade på sätet och uppmanade henne att kliva in. Jag tror inte han la märke till mig alls! När jag började prata med honom så stängde han snabbt dörren och körde därifrån.

• TelmaGudbjorns
    Natulcien skrev 2014-01-08 16:23:55 följande:

Varför kände du att det var viktigt att använda ordet 'mörk'?

Jag beskrev mörk eftersom att jag inte visste vilket land han kom ifrån, och jag föredrar att inte stämpla olika länder eftersom att det är fel ;)
  • TelmaGudbjorns
    taggigros skrev 2014-01-08 16:50:22 följande:
    Tänkte också på det. Om han hade varit ljushyad så hade hon väl knappast beskrivit honom som "vit".
    Nö, om han hade varit ljushyad så hade jag nog direkt sagt "svensk" :) vet inte varför, men blir så automatiskt typ.
  • TelmaGudbjorns
    Loriyana skrev 2014-01-08 16:51:48 följande:

Minns en gång då jag var på väg hem med min dotter från förskolan. Jag ledde min cykel och dottern gick bredvid. Helt plötsligt stannar en taxi bredvid oss och öppnar dörren och frågar min 4-åriga dotter om hon vill åka med honom. Han klappade på sätet och uppmanade henne att kliva in. Jag tror inte han la märke till mig alls! När jag började prata med honom så stängde han snabbt dörren och körde därifrån.

Det är hemskt vilka konstiga människor det finns :O
  • Natulcien
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 16:52:45 följande:
    Jag beskrev mörk eftersom att jag inte visste vilket land han kom ifrån, och jag föredrar att inte stämpla olika länder eftersom att det är fel ;)
    Och varför är det viktigt vilket land han kom ifrån? Du kunde ha skrivit "...en man.." bara..?

Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!