• TelmaGudbjorns

Försökte stjäla min bebis!!!

Jag var ute och gick med min vagn när en ung mörk man springer fram och rycker tag i min vagn medan jag pratar i telefon! Jag rycker tillbaks och frågar vad han håller på med, så tecknar han med handen och menar att han kan gå med vagnen och jag prata i telefon, och jag säger i chocktillstånd nej! Han börjar pilla i vagnen och jag kör iväg honom då han försvinner en helt annan väg! Vad händer??????????????

• Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!
  • nozpa
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 17:41:03 följande:
    Varberg. Har ringt och anmält, men tror inte att folket på FL tycker det är OK att jag beskrev honom för polisen. Borde sagt "en sak hände mig" the end :P
    Ja men bry dig inte så mycket om det.

Hoppas att dom snart får tag på så han inte lyckas med att ta någons barn.
    Mycket obehagligt som sagt.
  • puss
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 17:48:41 följande:
    Vad försökte han?
    Tydligen dra vagnen åt henne när hon talade i telefon, som ts beskriver det. Om du läste det, inte vet jag. Vissa läser inte.
  • TelmaGudbjorns
    puss skrev 2014-01-08 17:50:30 följande:
    Tydligen dra vagnen åt henne när hon talade i telefon, som ts beskriver det. Om du läste det, inte vet jag. Vissa läser inte.
    Ja eller så var det TS som ställde frågan, jag var med om detta när det hände, eftersom att det var jag som skrev. Han sprang fram från ca 20 m bakom mig och tog tag i vagnen och tänkte putta fram den i hastig fart, men jag höll hårt och ryckte tillbaka den, då han reagerade och ändrade inställning till något mer "oskyldigt".
  • puss
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 17:53:00 följande:
    Ja eller så var det TS som ställde frågan, jag var med om detta när det hände, eftersom att det var jag som skrev. Han sprang fram från ca 20 m bakom mig och tog tag i vagnen och tänkte putta fram den i hastig fart, men jag höll hårt och ryckte tillbaka den, då han reagerade och ändrade inställning till något mer "oskyldigt".
    Fy så otäckt.
  • puss
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 17:55:48 följande:
    Ironi eller seriös? Svårt att tolka i text.
    Seriös omg!! Jättehemskt verkligen.
  • TelmaGudbjorns
    puss skrev 2014-01-08 17:56:56 följande:
    Seriös omg!! Jättehemskt verkligen.
    Ja, jag vill inte göra folk paranoida, men jag tycker det är viktigt att folk vet att sånt här händer och man måste passa sig. Man tänker att saker inte händer, men så gör dom det. Man behöver inte va helt psykotiskt försiktig, men ändå. Man måste veta, och höra att det händer. Jag kan fortfarande inte släppa det.
  • Natulcien
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 17:25:55 följande:
    Ja det hade jag. När man förklarar saker så brukar man ta med detaljer heeelt automatiskt ;)
    Ok. Lite ovanligt sätt att uttrycka sig bara. Jag har faktiskt aldrig hört någon säga; "Den svenska expediten glömde slå in chokladkakan när jag var också handlade." eller "Den där svenska nyhetsuppläsaren pratar så otydligt tycker jag" eller " En svensk kille smet före i kön till bankomaten." när de berättar om sin dag t.ex..

Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!