Blev otroligt ledsen efter beskedet. När jag var på RMC på återförandet i onsdags förra veckan sa de att de skulle skicka ett brev hem om det blev något ägg till frysen. Idag hade det ju gått mer än en vecka och jag var lite (mycket) otålig så ringde och bad de kolla och de hade ju resultatet där, men skyllde på postgången och allt möjligt. Blev både arg och ledsen för jag tycker de borde förstå att man vill veta så fort som möjligt - kan de inte plocka upp luren och ringa ett kort samtal så man kan bocka av en sak på listan över saker att oroa sig för? Eller skicka ett mejl? Välkommen till 2015 liksom.
Vet inte varför jag blev så himla ledsen men när jag väl började gråta ville det aldrig sluta...var väl någon spärr som släppte antar jag. Har känt mig låg hela dagen och börjat gråta för minsta lilla. Fan. Men det är väl bara att hoppas på det som sitter där inne, men just nu känner jag mig så himla negativ...
Har inga symtom förutom de som kommer av Lutinuset, dvs ont i brösten och molvärk i magen, samt spänd/svullen över magen, ser ut som man är i tredje månaden typ :/
Har hållt mig väldigt positiv hittills men idag fick jag för första gången känslan av att detta kan bli en process som kan ta väldigt lång tid och det känns redan som att man har satt sitt liv på paus.... Det är nog det värsta med allt det här: VÄNTAN. Man kan inte göra ett skit åt saken, bara överlåta till slumpen. Hatar det.
Mycket negativitet härifrån nu, sorry för det, ska försöka bryta ihop och komma igen. Tack för att ni finns.
E