Ylle99 skrev 2015-02-09 23:41:55 följande:
Hej på er!
Hellohello- precis som Orka skriver tror jag inte du behöver vara orolig för gösen. Men däremot är det väl bra om du är uppmärksam i fortsättningen. Själv har jag precis kommit på att det ju är fritt fram med ostar igen :), så här har det vankats goda ostar i olika sammanhang.
Calqyl- vad otroligt härligt det lät med Bahamas!!! Coolt! Hoppas ni är nöjda med resan!
Noomi- underbart att ni fick se ett litet hjärta som pickade! :)
Jag och min sambo gick också i Linköping, men vi var ändå nöjda. Kanske beror det på hur mkt patienter de har för tillfället. Men visst kan det kännas mer välkomnande och omhändertagande på privata inrättningar, vad det än gäller, tycker jag. Vi är skrivna på en privat vårdcentral och vi har fått ett så mycket mer trevligt bemötande där jämfört med landstingets vc. Självklart finns det undantag! Alla bm och sköterskor jag träffat i samband med graviditet, förlossning och min sons vård har dock varit helt fantastiska!
Hur har det gått med äggplocket, Ellie?
Välkommen Bellis84! Vi är, som du säkert läst dig till, ett gäng som följts åt en tid. Vi har kommit olika långt och har hunnit få olika erfarenheter. Så spännande att det börjar närma sig själva äggplocket för er! Du skriver att ni försökt i fyra år, tufft! Jag håller tummar och tår för er!
Själv sitter jag här med en bebis som sover stundtals och gråter stundtals. Han börjar få till en dygnsrytm ( vill jag tro iallafall) men den är inte hundra.
Han är sju veckor gammal nu. Det känns som en evighet sedan han kom men det är väl för att så mkt har hänt.
Kramar till er alla! Fortsätt kämpa, belöningen kommer, på något sätt, någon gång.
Grattis till din bäbis!! Så underbart och overkligt det måste vara att till slut få ett litet barn..
Roligt att alla är i olika stadier, några som redan fått barn och jag som precis börjat med ivf.
Hoppas det blir fler barn i tråden!!