Hejhej!
Onekligen lite klen aktivitet här ;). Men det blir väl så i perioder. Skulle nån av våra nya medlemmar strax starta med sin ivf? Hm, kanske inte föresten, eftersom det snart är juluppehåll på de flesta kliniker (antar jag).
Orka- vad roligt att höra att du och din vän kunde hitta tillbaka till varandra! :) Och extra roligt att hon också var gravid! Då kanske ni kan följa varandra?
Jag tar aldrig upp det faktum att jag är gravid på jobbet. Frågar nån hur jag mår eller dylikt så svarar jag såklart. Jag tänker som du, Orka, så intressant för andra är det ju inte ;).
Aha, 5 maj. Tiden går så sjukt snabbt, tycker jag. Igår var det en månad till beräknat datum. Hur i hela friden gick det till liksom ;) ? Idag har jag faktiskt börjat få några slags värkar, inte jättekul. Jag hoppas att jag slipper dem imorgon. Vet inte riktig hur jag ska hantera dem inför eleverna eftersom det är svårt att se normal ut, hehe...
Om en och en halv vecka är det dags för tillväxtultraljud nr 3. Hade gärna sluppit det. Flödet såg dock bra ut, likaså hjärtljuden. Men nu börjar det bli svårt att inte oroa sig, iaf lite, Vi får hoppas att han bara är liten och inte sjuk på nåt sätt.
Hur mår du nu, Orka? Du var ju ganska nere för ett tag sen. Har det släppt något?
Ni andra, händer det något?