Calcyl, nu har du hållit oss på halster igen. Hur är det med dig? Hur mår du? Kom det någon mens sen?
Jag kämpar med trötthet illamående och att jag är hungrig stup i kvarten. Och det är hela tiden olika saker jag är sugen på. Detta har det varit hittills: ägg, kaviar, majonäs, glass, äpple, apelsin, clementin, röstat bröd, yoghurt, skinka, oliver, spagetti med köttfärssås, fisk, juice, ost, smör, varmkorv med makaroner. Jag kommer gå upp massvis med kilon känns det som.
När jag inte var gravid såg jag gravidmagar överallt. Och nu är det ännu värre. Känns som om ALLA är gravida nu.
Jag blir runtslussad hela tiden för ultraljudet. Har inte fått någon tid än. Sjukvården i sitt esse.
Jag började mailväxla med en tjej för vi tänkte träffas sen och prata om barnlöshet. Vi hann skriva tre gånger innan jag blev gravid. Jag skrev att jag gärna ville fortsätta skriva men hon bara försvann. Inte ens ett grattis. Förstår henne, men samtidigt har jag själv svårt att se mig som annat än ofrivilligt barnlös än så länge.