• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:47:47 följande:
    Folkslag? Inte nödvändigtvist men sällan en nackdel med hög.
    Exakt. Folkslag.

Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Digestive
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:47:07 följande:
    Gud vad intetsägande.
    Visste inte att stundade ping-pong i imponering. Men, men, hittade iallafall precis på en böjning bara sådär.
  • La haine des Arabes
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:47:07 följande:
    Gud vad intetsägande.
    Har fullt sjå med att avgöra om det är Dorian Ertymexx under nytt nick eller om det är Erik Ullenhag som valt att sprida sina tokliberala floskler på nätet.

Familjeliv är en enda stor affirmationsövning för mig, känner mig alltid smartare då jag loggar ut.
  • Digestive
    La haine des Arabes skrev 2014-01-03 16:40:14 följande:
    Källa på det? Vill intelligenta människor ha en utveckling som är negativ enligt all befintlig statistik?

Det tror jag faktiskt inte, det låter som något korkade liberaler och vänsterfascister skulle hänge sig åt.

Du måste ha blandat ihop det hela med positiv utveckling.
    http://www.svt.se/nyheter/sverige/detta-ar-sveriges-nya-grundlag

Om någon faktiskt tror att ingen tjänar på nuvarande situation och att Sverige som nation går helt lottlös ur det hela så föreslås klubbyte.

Använder inte politik för att åberopa image, anarkist här - använder politik som ett verktyg i första hand.

Kan blanda, kan kupera och kan dela ut.
  • La haine des Arabes
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:51:09 följande:
    Exakt. Folkslag.
    Alla människor är lika värda
    Vi har religionsfrihet
    FN.s mänskliga rättigheter
    Svenskar våldtar också
    Vi måste följa med den globala utvecklingen
    Det finns inga gränser
    Ingen människa är illegal

Jasså? Försvann inte fakta av dessa värdelösa floskler?

Hmm, jag måste vara lika intelligent som en Sverigedemokrat som förstått detta sedan länge.

*stolt*

• Errol Flynn
    La haine des Arabes skrev 2014-01-03 16:58:59 följande:
    Alla människor är lika värda
    Vi har religionsfrihet
    FN.s mänskliga rättigheter
    Svenskar våldtar också
    Vi måste följa med den globala utvecklingen
    Det finns inga gränser
    Ingen människa är illegal

Jasså? Försvann inte fakta av dessa värdelösa floskler?

Hmm, jag måste vara lika intelligent som en Sverigedemokrat som förstått detta sedan länge.

*stolt*

Människor som önskar bort gränser orkar jag inte med. Så naiv får man inte vara.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • La haine des Arabes
    Digestive skrev 2014-01-03 16:55:51 följande:
    www.svt.se/nyheter/sverige/detta-ar-sveriges-...

Om någon faktiskt tror att ingen tjänar på nuvarande situation och att Sverige som nation går helt lottlös ur det hela så föreslås klubbyte.

Använder inte politik för att åberopa image, anarkist här - använder politik som ett verktyg i första hand.

Kan blanda, kan kupera och kan dela ut.
    Källan var alltså för att bevisa att Sverigedemokraterna är det enda parti i riksdagen som grundar sina beslut efter fakta och statistik?

De andra skiter i Sverige och våra medborgare, klarlagt?

Meeeen, man ska inte glömma att de andra tjänar 56.000 i månaden på att vända kappan efter den politiskt korrekta vinden.

En sann anarkist skulle koka över att följa en lögnaktig PK? Du är bara en galen lönedumpande tokliberal, antagligen med för mycket pengar på banken, rosa piké och bakåtslickat hår.
  • Eugenie
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:51:09 följande:
    Exakt. Folkslag.
    Det där stämmer exakt med min egen erfarenhet av folk jag träffat.
  • Digestive
    La haine des Arabes skrev 2014-01-03 16:53:01 följande:
    Har fullt sjå med att avgöra om det är Dorian Ertymexx under nytt nick eller om det är Erik Ullenhag som valt att sprida sina tokliberala floskler på nätet.

Familjeliv är en enda stor affirmationsövning för mig, känner mig alltid smartare då jag loggar ut.
    Ytterst få skribenter uttrycker sig i e-prime och allt färre utesluter egorefererande begrepp alternativt syftningar därtill.

Det där säger lika mycket om när det loggas in. Skrattande
  • La haine des Arabes
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 17:02:49 följande:
    Människor som önskar bort gränser orkar jag inte med. Så naiv får man inte vara.
    Säg det till vänsterkrigarna här, det här med att tänka finns inte med på kartan.

Men, fina visioner har dom Skrattande
Svar på tråden Varför hatar folk SD?