• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Digestive
    La haine des Arabes skrev 2014-01-03 16:19:13 följande:
    Mångkultur? Du menar den extrema segregationen med över 150 utanförskapsområden vilket kan jämföras med dom fyra st områden vi hade på 90-talet?

Nej immigrationsfrågan är aldrig sekundär för medborgare med tresiffrigt IQ-värde ty dessa förstår vilka omvälvande samhällsförändringar detta innebär.

Sverigedemokraterna står för sans, vett och intelligens - kul att fler ansluter sig till denna gräsrotsrörelse.

Hur länge ska du stå utanför denna intelligenta gemenskap?
    Nej, menar vad som står i grundlagen.

Människor med exceptionellt hög IQ har sällan besvär med utveckling och ser till att använda politik snarare än att förlika sig med den.

Som sagt, behåll subkulturen. Glad Sverigedemokraterna står inte för mycket svenskt.
  • Digestive
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:21:03 följande:
    dsm.nu/tjugo-i-topp2013.pdf

Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson hamnar på en fjärdeplats på listan och rankas därmed som en tyngre opinionsbildare än någon av de övriga partiledarna. Han slår till och med statsminister Fredrik Reinfeldt, som får nöja sig med en sjätte plats.
    Med Jonas Gardell ovanpå - partiledaren kan nog inte stå mer nöjd än så. Drömmer
  • La haine des Arabes

www.mynewsdesk.com/se/sverigedemokraterna/pressreleases/sverigedemokraterna-slaar-medlemsrekord-945496

Sverigedemokraterna slår medlemsrekord med en 36% ökning till 2014 och når 11876 medlemmar, till det så är SDU störst av ungdomsförbunden på Facebook och SD är störst av riksdagspartierna på Facebook.

Fruktansvärt populära dom här "fascisterna"

Vänsterextrema IRM vars arbetslösa och bidragstagande ungdomar bidar sin tid genom att hata SD ligger på plats 1053 i Sverige enligt Alexa.

Det talar sitt tydliga språk, vänsterextremister är väldig högljudda på internet men vi Sverigevänner måste komma ihåg att detta är en väldigt liten och ointelligent skara människor som försöker ta plats, ofta genom dubbla konton och frenetisk aktivitet på sociala medier.

• Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:27:17 följande:

Människor med exceptionellt hög IQ har sällan besvär med utveckling och ser till att använda politik snarare än att förlika sig med den.

Som sagt, behåll subkulturen. Glad Sverigedemokraterna står inte för mycket svenskt.
    Nu tyckte jag att du var ganska rasistisk mot ett helt folkslag. Är det dåligt med låg IQ menar du?
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:29:55 följande:
    Med Jonas Gardell ovanpå - partiledaren kan nog inte stå mer nöjd än så. Drömmer
    Jonas Gardell är inte politiker och kommer inte ha inflytande i valet 2014. Räcker för mig.
  • La haine des Arabes
    Digestive skrev 2014-01-03 16:27:17 följande:

Källa på det? Vill intelligenta människor ha en utveckling som är negativ enligt all befintlig statistik?

Det tror jag faktiskt inte, det låter som något korkade liberaler och vänsterfascister skulle hänge sig åt.

Du måste ha blandat ihop det hela med positiv utveckling.
  • Digestive
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:27:15 följande:
    Varför göra saker halvdant?
    För att lagom vinner i längden! Skrattande Rätt intressant att svensken har ett ord, internationellt sett väldigt exklusivt, som sammanfattar allt ifrån österländsk till grekisk filosofi om ett rättrådigt leverne. Lått glas klinga i nationalismens nyvunna anda åt detta faktum! Skål
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:44:28 följande:
    För att lagom vinner i längden! Skrattande Rätt intressant att svensken har ett ord, internationellt sett väldigt exklusivt, som sammanfattar allt ifrån österländsk till grekisk filosofi om ett rättrådigt leverne. Lått glas klinga i nationalismens nyvunna anda åt detta faktum! Skål
    Gud vad intetsägande.
  • Digestive
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:39:05 följande:
    Nu tyckte jag att du var ganska rasistisk mot ett helt folkslag. Är det dåligt med låg IQ menar du?
    Folkslag? Inte nödvändigtvist men sällan en nackdel med hög.
  • Errol Flynn

Och nu kanske Norrköping följer Malmö och ger socialbidrag till illegala invandrare. Kan det bli värre?

www.folkbladet.se/nyheter/default.aspx

Har man inte rätt att vistas i Sverige har jag svårt att se att man ska ha socialbidrag och gratis tand och sjukvård. Vi skickar ut fel signaler och det är väl det som gör att creme de la creme kommer hit.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?