• HollyH

Juli 2014!

Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck! Glad

• Svar på tråden Juli 2014!
  • Llimen

Jag ska gå på konsert nu på lördag (v.9+0). Har iofs inte lika bra platser som du verkar ha. Med dottern var jag på konsert i v.34, förutom att jag blev trött i benen gick det jättebra.

Så ja, jag skulle nog gå, men jag förstår om du med din bakgrund känner dig orolig...

• Snuttens
    Enenina skrev 2013-12-02 22:19:58 följande:
    haha ja. dom är såå trevliga allihopa hos min tandläkare. Och så omtänksamma. det var kul att dom blev sååå glada. 
    Jag letar alltid bra gravidbloggar nu. Har du tips på någon mer?
    www.bambino.blogg.se 

Hon är också i tidig graviditet. Den enda jag kommer på just nu. Men det brukar alltid trilla in kommentarer från gravida i bloggen. Jag brukar följa på bloglovin. 
    www.snuttens.blogg.se - gravid vecka 9
  • Enenina

Det känns som jag nog fått Uvi :( Får ringa och få tid hos doktorn på torsda då jag är ledig hela dan, Läst att det är väldigt vanligt att få det. Och jag fick det även ofta före graviditeten. Så har bara väntat på att det ska kännas. Å det gör det verkligen. 

• mamma1014

hejsan får man varamed:)? 

jag plussade för drygt 2 veckor sen och ska ha den 11 juli är i v 8+4 i dag :)

• Enenina
    Enenina skrev 2013-12-03 21:35:25 följande:
    Det känns som jag nog fått Uvi :( Får ringa och få tid hos doktorn på torsda då jag är ledig hela dan, Läst att det är väldigt vanligt att få det. Och jag fick det även ofta före graviditeten. Så har bara väntat på att det ska kännas. Å det gör det verkligen. 
    Har fått tid hos doktorn idag. Svälld i halsen också så måste iväg idag. Fick tacka nej till att jobba några timmar idag.
  • brandnewday
    mamma1014 skrev 2013-12-04 12:10:32 följande:

hejsan får man varamed:)? 

jag plussade för drygt 2 veckor sen och ska ha den 11 juli är i v 8+4 i dag :)

GRATTIS! Men hur kan du vara i 8+4 om du ska ha den 11 juli?

Jag har BF den 9 juli och är i 9+0 idag.
  • Enenina

Nä ingen UVI iaf. Alla proverna jag tog idag såg bra ut. Men dom skulle skicka iväg urinprovet på odling. Så får se om det visar nått. 

• Llimen
    brandnewday skrev 2013-12-04 16:28:33 följande:
    GRATTIS! Men hur kan du vara i 8+4 om du ska ha den 11 juli? Jag har BF den 9 juli och är i 9+0 idag.

Jag är också i vecka 8+4 (enligt både BM och FL) och beräknad till 11juli.
Svar på tråden Juli 2014!