Inlägg från: Ninnimehr |Visa alla inlägg
  • Ninnimehr

Juli 2014!

Hej hej! Vet inte om man får va med här kanske? :) är i v.5+2 har BF nånstans 30 juni - 1 juli får veta på måndag när jag går till barnmorskan! Känner mig så efter i juni grupperna så hoppas att jag får vara med er :) gissar på att bebis kommer kika ut i mitten av juli! Mitt första :)

• Ninnimehr
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}BF lista Juli 2014 {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} 
    NinniMehr BF: 1/7 24 år  1:a barnet
    Snuttens BF: 2/7   21 år  1:a barnet
    Svartvinbär BF 3/7 25 år, 2:a barnet
    HollyHs BF: 4/7 34 år 4:e barnet 
    tess7601 BF:4/7 37år 4:e barnet 
    Adrienne BF: 5/7 25 år 2:a barnet
    Prussiluskans BF: 5/7 32 år 5:e barnet
    ScillaBlå BF: 5/7 34 år 3:e barnet
    JennyHG BF 7/7 27 år 1:a barnet
    Nilla81 BF: 8/7  31 år,  4:e barnet
    violas BF: 8/7              4:e barnet
    majose BF: 11/7  29 år, 2:a barnet
    brandnewday BF:11/7, 2:a barnet
    Belfen BF 15/7 35 år 5:e barnet

:):)
  • Ninnimehr
    KaeJ skrev 2013-11-04 23:25:48 följande:
    Förlåt att jag crashar eran tråd men vill bara säga stort grattis till er alla som plussat. Ni var jag förra året och nu sitter jag här med min lilla tjej i famnen. Blir lite nostalgisk Stort grattis å hoppas allt går bra för er

Va roligt :) längtar tills jag är du och får sitta och tänka tillbaka på denna tid :):)
  • Ninnimehr
    liljah33 skrev 2013-11-08 14:36:00 följande:
    Det känns nästan som jag går runt och ljuger/hittar på då jag berättat åt mina två närmsta vänner att jag är gravid. Vilken konstig känsla. Har någon känt samma?

Ja jag tror inte heller på det. . Är i v.7 nu.. känns inte alls sant.. och att känns som man ljuger! Och att jag blivit lite pluffsig då mina tajta jeans inte går att knäppa längre! :p
  • Ninnimehr
    violas vita skrev 2013-11-20 11:05:04 följande:
    Fick man äta lax-sushi?? Har för mig att varit ett Big-No No dom tidigare graviditeterna, ..... det hade varit underbart för jag är sugen på just sushi... heeela tiden!!!  

Det finns annars sushi utan just rå fia Fisk! Avokado, omelett, dom rullarna.. m.m :)
  • Ninnimehr
    IsabelB skrev 2013-12-06 08:59:43 följande:
    Jag är var också 10+0 i onsdags men min BM skrev BF 2 juli på mig :) Spännande!

Ja dom verkar inte räkna lika alls :p men 1a juli lär bra för mig! Dom lär ju ändå byta efter RUL! Men så som barnmorskan sa så kommer jag inte gå längre än 16e juli :)
  • Ninnimehr
    rallymamman skrev 2013-12-17 18:00:29 följande:
    ja det är ju det...man förstår det som int riktigt förrän maggen bli riktigt stor på nå sätt :P hihi oki..vad skönt,då är du beräknad i slutet av juni ell början på juli då?

Om man går privat och betalar kan man få se på inskrivningen, går man till mvc får man inget förens rul, om man inte är jätte otolig och har en snäll barnmorska! Min trötthet försvann förra veckan. ( i v.12) är fortfarande inte mig själv, dröjer nog lite till!
Svar på tråden Juli 2014!