Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Hej tjejer! Hoppar också in här. Jag är 21 år, min sambo är 24. Är från Stockholm men bor just nu utanför Sveriges gränser.. Har bf juli och har fram tills nu mått sååååå illa att jag spytt varje dag. Nu börjar det dock bli bättre och jag känner att jag kan njuta lite :)
Undrar också det, är det för tidigt att handla lite saker nu? För det är ju såå billigt på mellandagsrean. Har kollat på en vagn och den säljs för ungefär halva priset just nu. Så vet man ju inte heller om det kommer komma en ny modell under 2014 :p Hur ska ni göra?
Hoppar in här med :) Jag är 22 år gammal & min sambo är 30 år. Väntar vårat andra barn nu och bf är den 16 juli. Ska först på kub-testet innan vi går ut med det. Jag är så exalterad över att bli tvåbarnsmor :)))))
Uppdaterar läget lite: det planerade MKP i dag blev inte av då det visade sig att vi väntar två (!) bebisar, ena moderkakan låg i vägen för provtagning. Nu är vi i chock. Vi som bara hade en helt oplanerad sladdis på väg, då får vi planera om lite.
Var på KUB för några dagar sen. Fick se bebisen som låg och sparkade och hade sig.
Fick siffran 1:20.000 så det känns bra!
Mettelofstrand- japp, första UL var nu. Så ingen tidigare miss. Surprise, liksom! "Det är ju inte tre i alla fall!", sa läkaren :) Det hade säkert gått att se innan, men vi hade ingen anledning att göra UL tidigare.
Helt oförklarigt började jag blöda igår (v.11+2), det kom massor av färskt blod men hade inte alls ont. Jag var helt säker på att det var kört, men åkte ändå in till akutgyn och fick göra både VUL och UL.
Fick då se en litten sprattlande bebbe med ett tickande hjärta!!
Läkaren kunde inte säga varför jag blödde eller göra nått åt det, utan bara vänta och se vad som händer.
Jag fortsatte blöda senare på natten men idag har det inte kommit nått än, håll era tummar för mig, snälla!
Ska tillbaks och göra KUB nästa vecka om allt går som det ska...fram tills dess är det vila som gäller för mig.
Gott Nytt År!
Lämnar FL ett tag. Konstaterades ett MA igår...v11+0. Kroppen och själen gör fruktansvärt ont just nu.