Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Hur mår ni? Jag mår illa konstant och är fruktansvärt trött hela tiden. Tar gärna emot tips och tricks
Kommer inte ihåg om jag skrivit i tråden tidigare men har hängt med några veckor
Väntar första barnet och är i vecka 8 (7+3).
Jag mår också illa och är trött men testade en tablett Postafen i lördags och tyckte att illamåendet försvann. Blev dock extremt trött istället. Ska testa idag igen!
Hej! Jag väntar tredje barnet den 31/7 :) Det är mitt och makens första gemensamma, han har också en sen tidigare så det blir 4 barn i familjen om allt går vägen :) Är i v 6 och tycker att tiden sniiiiiglar sig fram.. Är trött som en gris men mår inte illa än...
Skulle ni gå på konsert i v.10?
Vi har platser nästan längst fram vid scenen, och bandet jag ska se är rätt kända för sin feta bas...
Jag har som en del av er kanske läst drabbats av att vår lille bebis dog i magen i femte månaden, så jag är extra nervös denna gång.
Jag är orolig att basen ska vara skadlig på något sätt.
Om jag vore längre gången så hade jag ju känt om bebisen inte skulle gilla det, men nu är den lite för liten för att protestera så att det märks.
Eftersom detta är åttonde gången jag är gravid (ja.. många missfall varav en del sena) så är min anatomi lite annorlunda.
Livmodern har liksom redan "hoppat" ur bäckenet och blygdbenet, dvs, jag har riktig gravidmage redan nu i v.9
Min barnmorska har sagt att har man varit gravid så många gånger så blir det lätt så. Att livmodern liksom växer där den får plats.
Och det är liksom det jag tänker, att hade jag varit förstagångsföderska så hade livmodern legat kvar långt långt inne i kroppen.
Även om basen från högtalarna vibrerar i hela mig..
Hmm. Hur tänker ni?
Jag hade nog inte gått på nån konsert nu. Tänker på både hög Khaledljudnivå samt folk som står och trycker och trängs..