Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Någon mer som har som små hugg/stickningar i ena äggstocken typ?
Hej!
Jag vill gärna vara med :)
IsabelB BF: 1/7 30 år 2:a barnet
Hej!
Jag har inte varit så aktiv och skrivit än, men jag har hängt med och läst allt. Har haft två MF i vecka åtta så jag har nog inte riktigt vågat tro på den här graviditeten heller. Nu befinner jag mig mitt i vecka åtta, men hoppet lever :)
Jag upplever också hugg i ljumskarna, det är väl ligamenten tror jag. Ingen fara.
Jämfört med mina tidigare graviditeter mår jag mindre illa nu. Istället känner jag mig trött, frusen och nästan sjuk. Som dagen efter magsjuka ungefär. Och helst vill jag äta lättuggat och lättsmält. Pasta, äggröra, bröd, och korv. Barnmat helt enkelt. Helst utan kryddor. Det är verkligen inte likt mig. Och så tror jag att jag börjar utveckla en craving efter mandariner -haha! Förra graviditeten var det räkor. Nån annan som har cravings?!
Fick man äta lax-sushi??
Har för mig att varit ett Big-No No dom tidigare graviditeterna, ..... det hade varit underbart för jag är sugen på just sushi... heeela tiden!!!
Haha vad lustigt att höra att jag inte är den enda som har craving på just sushi! Åt utan lax häromdagen men det var ju med lax jag var sugen på. Men vad bra, då kanske jag vågar äta lax-sushi då! Fet mat som pizza klarar jag just nu inte av, det kan bli en nyttig graviditet. Om man bortser från glass och salt godis då ;)