Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
någon som tagit gravtest nu i typ vecka 6-7? Tagit tre nu på en vecka och den sista jag tog idag var rätt svag. Blir sååå nojig, någon mer som gjort det?
Ska boka tid på Ultraljudsbarnmorskorna på måndag tänkte jag..
Jag har också foglossningskänningar. Jag harj u haft foglossning så jag blivit sjukskriven från va v 25 med de två yngsta så jag förväntar mig liksom inget annat.
någon som tagit gravtest nu i typ vecka 6-7? Tagit tre nu på en vecka och den sista jag tog idag var rätt svag. Blir sååå nojig, någon mer som gjort det?
Ska boka tid på Ultraljudsbarnmorskorna på måndag tänkte jag..
V7 idag! :) (6+0) Nervositeten är på topp! Ska på VUL imorgon och kolla så allt "kommit igång" som det ska, efter 1 ma i v18 (grav avbröts v10 upptäckte det i v18) och tre mf så är jag orolig att det inte kommer vara positiva besked. Men hoppas för allt ivärlden att vi får se pyrets pickande hjärta! Vi får hålla alla tummar och tår! Förövrigt har illamåendet knackat på dörrn och tröttheten är påtaglig, ständigt hungrig men går inte ner mer än en tugga sen är det stopp, Måste kissa stup i kvarten (även på natten..) och värme vallningar samt frossa som inte är från denna värld. Well, Bara att bejaka symptomen och försöka se det som ett tecken på att allt är bra :) Skönt att skriva av sig lite med , Någon annan som ska på vul eller har varit på VUL? :)
V7 idag! :) (6+0) Nervositeten är på topp! Ska på VUL imorgon och kolla så allt "kommit igång" som det ska, efter 1 ma i v18 (grav avbröts v10 upptäckte det i v18) och tre mf så är jag orolig att det inte kommer vara positiva besked. Men hoppas för allt ivärlden att vi får se pyrets pickande hjärta! Vi får hålla alla tummar och tår! Förövrigt har illamåendet knackat på dörrn och tröttheten är påtaglig, ständigt hungrig men går inte ner mer än en tugga sen är det stopp, Måste kissa stup i kvarten (även på natten..) och värme vallningar samt frossa som inte är från denna värld. Well, Bara att bejaka symptomen och försöka se det som ett tecken på att allt är bra :) Skönt att skriva av sig lite med , Någon annan som ska på vul eller har varit på VUL? :)
Så spännande för alla er som får göra Vul. Och så spännande med ev tvillingar Bell13! Jag går också in i v.7 idag så i veckan får jag nog ringa mvc, de har så dåliga telefontider bara och det är svårt att lösa när man vill vara hemlig och inte kan komma undan på jobbet. Men måste ju boka inskrivning nu! Har foglossningskänningar idag också så det är väl bara att be om ett bälte med en gång.
Bell13: Vad härligt med plusset! :) Håller tummarna för tvillingar då :) Ja det är sjukt nervöst att vänta faktiskt, man gör allt för att tiden ska gå snabbare haha! Ja tyvärr så antar jag att oro för missfall är något som kommer med graviditeten, men det är riktigt jobbigt att ständig känna sig orolig. Vi hoppas och håller tummar och tår för er :)
Llimen: Grattis till v 7 :) Ja spännande och nervöst :) Ja usch ja..foglossning är verkligen inget vidare, fick kraftiga foglossnings smärtor första grav och det var verkligen ingen höjdare! Bara hoppas att du får gå ett tag till utan större problem :) Föresten när har du BF? :)