Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Elindindin:
Vart här du läst det? Det låter vettigt på ett sätt, men så länge kommer vi aldrig kunna undanhålla för dottern. Kanske är lättare ju yngre de är annars?
Hon är VÄLDIGT verbala och undrar redan varför mammas bröst gör ont. Hon lyssnar dessutom bra så det blir svårt att undanhålla helt enkelt..
Tänker också att jag hellre berättar lite "tidigare" och gör det själv än att vänta och riskera att någon annan försäger sig...
Hoppar in här jag med. Tog ut spiralen 24/9 och har sedan dess inte haft mens. Trodde i torsdags förra veckan att den skulle komma, men blev bara en liten liten blödning och inget mer. Testade igår då jag idag ska ut med jobbet och nog fick jag ett plus.
Vet inte hur jag ska räkna, men om jag räknar att blödningen som kom ev var nidblödning och öl va 10 dagar bakåt från den så bör bg. Vara ca 23/7 :)
Hej hej!
Hoppar också in....
Jag plussade supersvagt sön 27 oktober. Gjorde om testet den 3e november, då var det ingen snack om saken!
Ett superstarkt, solklart plus
Vi är så otroligt glada. Detta blir vårt andra barn. :D
Hej alla
Fick igår veta att vi ska bli en till i vår familj, ett sommarbarn :)
Hade flera dagar med brunblandade flytningar och hade inte en tanke på
att bli gravid, eftersom det inte var planerat. Men så avtog flytningarna i och med dagen för mens.
Känns väldigt spännande :)
Grattis alla ny plussade
Är nyss hemkommen från hälsosamtal/inskrivning hos BM. Ska dit igen den 11/12 för provtagning.
Har även bokat tid för ultraljud, antar att det är vul men ska dit på måndag i alla fall. Man blir lite nervös för att det ska se nåt fel. Jobbar helgen så man kanske inte hinner tänka så mycket på det.
Euphemia då är ju du och jag lika långt gångna :) är i V6 (5+3) idag och har bf 13/7 om man inte blir flyttad vill säga" Hur mår ni andra?? Själv har illamåendet kommit och knackat på :(
Går in i vecka 7 idag... :) Om nu pyret lever dvs!
Hur gamla är ni andra och hur många barn har ni sedan tidigare? Själv är jag 30 och har 2 pojkar sedan tidigare. Kommer från Trollhättan och jobbar som sjuksköterska. Är i vecka 4+0 om det stämmer.
Skulle någon mot förmodan känna igen mig, säg så inget till någon än. Kommer själv ut med det när jg är mogen :)
Hej!
Idag har vi plussat! Jättekonstigt! Min sambo har tydligen "naila" mig på första försöket verkar det som. Har flummig menscykel men enligt nånslags medeltal och enligt uträknaren är det beräknat datum 18.7.
Jag fattar ingenting och min sambo bara gråter.
Kan nån lägga mig på listan? :)
Lycka till alla!
Ja just det och jag är 30 år och det är första barnet. :)