Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Vi hoppar in här! :) Grattis till er alla som plussat! Vi fick vårat plus nu den 3e November efter lång tids kämpande med tragiska motgångar. Så äntligen!! :D Är i v 5 (4+6) och beräknad till den 11 Juli :) (Magen är redan gigantisk hihi) Vi ska på VUL den 18:e så vi får lyssna på bönans hjärta! Så nu håller vi tummar och tår för att allt ska gå bra :)
Haha jag har inte heller fattat! Även om jag varit gravid förut, jag fattar det fortfarande inte! Känner liksom inga symptom förutom svullen mage och lite trötthet (gått över nu). Berättade för alla på jobbet idag eftersom vi har personalfest på tisdag och folk kommer undra om jag dricker cola :p
Hej!
Får ja va med? :)
Jag och min sambo har kämpat i nästan 2 år på att få ett plus och i måndags hände det! Jag kan inte förstå att det faktiskt har hänt! Vi väntar ett syskon till våran 3-åriga son..
Känner av illamående efter maten och EXTREMT ömma bröst! Svullna som tusan, det var så min sambo misstänkte att ja var gravid.. och det var innan jag testa! =)
Jag vet inte ens varför jag testa till att börja med, kanske för att han sa så..för jag hade inga symptom alls! (mer än ömma, svullan bröst som varje månad innan mens)
Samma med sonen, då testade jag för att få igång menen, som varje månad var försen pga mitt psyke! Haha!
Antar att mitt BF är 9/7-2012, vill någon vara snäll att lägga in mig? Är 30 år!
Någon fler som har som hugg nere i livmodern? När jag reser mig från sittandes så hugger det till o sen är jag öm. Inte alls som mensvärk utan något annat.
Någon fler som har som hugg nere i livmodern? När jag reser mig från sittandes så hugger det till o sen är jag öm. Inte alls som mensvärk utan något annat.
Har någon här haft problem med illamående på natten? Min stackars fru spydde två ggr i natt och sov skitdåligt med märkliga drömmar. Hoppas inte detta är något ihållande...