• HollyH

Juli 2014!

Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck! Glad

• Svar på tråden Juli 2014!
  • Snuttens

Jag hade också tänkt att vänta, men nu blev det så att min mans familj fick veta ändå... Lite synd, hade velat ha det hemligt ett tag till.

Jag har även berättat för min mamma, henne är det skönt att bolla tankar med. Resten får vänta till efter vecka 12, vilket blir runt 20 december. En härlig julklapp dvs.  

• brandnewday

Jag har berättat för min chef (men inga andra på jobbet, men det var viktigt att hon fick veta, vi står varann nära och det blir massa omplanering när jag ska föda osv), mamma och mina 3 närmsta vänner.

Tänkte göra det officiellt på fejjan efter RUL.  

• tattines

Första mvc besöket på torsdag. Blir spännande. Minns inte alls vad man gjorde då haha. Fler som bokat tid? :)

• Nilla81
    tattines skrev 2013-11-04 22:23:27 följande:
    Första mvc besöket på torsdag. Blir spännande. Minns inte alls vad man gjorde då haha. Fler som bokat tid? :)

Ska dit nästa vecka den 14:e Ska bli kul!!! Eller ja känns som man kommer en liten bit längre på nåt vis.
  • Jennieis

Plussade 31/10 och bf runt 7/7 och är andra barnet:)

Har dock problem med sköldkörteln så läkarkontrollerna börjar redan nu i v.8.. Någon annan som har haft problem med det?eller gjort konisering och fått barn efter det?!

• Svartvinbär

Första mvc besök på måndag om en vecka alltså men tror det mest är hälsosamtal?

Ska dock boka tid för KUB då tänkte jag...

Är koniserad och fått ett barn, de kollade tappen en extra gång i v. 27 men födde med akutsnitt i v38 så vet inte om det skulle påverkat förlossningen vid vaginal förlossning...

• Nilla81
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}BF lista Juli 2014 {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} 
    NinniMehr BF: 1/7 24 år  1:a barnet
    Snuttens BF: 2/7   21 år  1:a barnet 
    Svartvinbär BF 3/7 25 år, 2:a barnet
    HollyHs BF: 4/7 34 år 4:e barnet 
    tess7601 BF:4/7 37år 4:e barnet  
    Adrienne BF: 5/7 25 år 2:a barnet
    Prussiluskans BF: 5/7 32 år 5:e barnet 
    ScillaBlå BF: 5/7 34 år 3:e barnet 
    JennyHG BF 7/7 27 år 1:a barnet
    Nilla81 BF: 8/7  31 år,  4:e barnet 
    ViolasVita BF: 8/7 37 år, 4e barnet

majose BF: 11/7  29 år, 2:a barnet
    brandnewday BF:11/7, 22 år, 2:a barnet

malore88 BF: 13/7 25 år 1:a barnet B
    elfen BF 15/7 35 år 5:e barnet
  • KaeJ

Förlåt att jag crashar eran tråd men vill bara säga stort grattis till er alla som plussat.

Ni var jag förra året och nu sitter jag här med min lilla tjej i famnen. Blir lite nostalgisk

Stort grattis å hoppas allt går bra för er

• KaeJ
    KaeJ skrev 2013-11-04 23:25:48 följande:

Förlåt att jag crashar eran tråd men vill bara säga stort grattis till er alla som plussat.

Ni var jag förra året och nu sitter jag här med min lilla tjej i famnen. Blir lite nostalgisk smile1.gif

Stort grattis å hoppas allt går bra för er smile1.gif

Eller om det var jag som var ni nu fast förra året. Haha

Grattis i allefall!
  • SannaM

Hej svejs! Kanske ska våga hoppa in ändå... Vi plussade den 23/10 efter insemination den 11/10, första försöket. BF 1 juli och det är min fru som är gravid. Jag födde vårt första barn i september -11. Vi har tagit typ sex gravtester och nu har illamåendet börjat komma (v 5+6 idag) så antar man nästan vågar tro det är sant...

Ska göra VUL 21/11 eftersom det var insemination.

Svar på tråden Juli 2014!