Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Jag hade också tänkt att vänta, men nu blev det så att min mans familj fick veta ändå... Lite synd, hade velat ha det hemligt ett tag till.
Jag har även berättat för min mamma, henne är det skönt att bolla tankar med. Resten får vänta till efter vecka 12, vilket blir runt 20 december. En härlig julklapp dvs.
Jag har berättat för min chef (men inga andra på jobbet, men det var viktigt att hon fick veta, vi står varann nära och det blir massa omplanering när jag ska föda osv), mamma och mina 3 närmsta vänner.
Tänkte göra det officiellt på fejjan efter RUL.
Första mvc besöket på torsdag. Blir spännande. Minns inte alls vad man gjorde då haha. Fler som bokat tid? :)
Plussade 31/10 och bf runt 7/7 och är andra barnet:)
Har dock problem med sköldkörteln så läkarkontrollerna börjar redan nu i v.8.. Någon annan som har haft problem med det?eller gjort konisering och fått barn efter det?!
Första mvc besök på måndag om en vecka alltså men tror det mest är hälsosamtal?
Ska dock boka tid för KUB då tänkte jag...
Är koniserad och fått ett barn, de kollade tappen en extra gång i v. 27 men födde med akutsnitt i v38 så vet inte om det skulle påverkat förlossningen vid vaginal förlossning...
Förlåt att jag crashar eran tråd men vill bara säga stort grattis till er alla som plussat.
Ni var jag förra året och nu sitter jag här med min lilla tjej i famnen. Blir lite nostalgisk
Stort grattis å hoppas allt går bra för er
Förlåt att jag crashar eran tråd men vill bara säga stort grattis till er alla som plussat.
Ni var jag förra året och nu sitter jag här med min lilla tjej i famnen. Blir lite nostalgisk
Stort grattis å hoppas allt går bra för er
Hej svejs! Kanske ska våga hoppa in ändå... Vi plussade den 23/10 efter insemination den 11/10, första försöket. BF 1 juli och det är min fru som är gravid. Jag födde vårt första barn i september -11. Vi har tagit typ sex gravtester och nu har illamåendet börjat komma (v 5+6 idag) så antar man nästan vågar tro det är sant...
Ska göra VUL 21/11 eftersom det var insemination.